آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

یعنی اینقده خوابم میاد که نگو...کلی هم کارام مونده واسه فردا هنوز هیچ وسیله ای جمع نکردم...آخه  فردا ظهر راه میوفتیم و منم چون کلاس دارم عملا تا 12 اینجوری وقتم گیره بعدم باید برم مخابرات بگم این سرویس انتخابی اینترنتمو کنسل کنن تا

  ادامه مطلب ...

هیچکس!

 

پیرمرد: «دلت گرفته، آره؟ دل همه می‏گیره، دل داشته باشی می‏گیره دیگه... یا رفیق من لارفیق له... ای رفیق کسی که...»

سرباز: «رفیقی نداره...»
پیرمرد: «توئم قشنگیا... از خودی... خب حالا می‏خوای یه راهی بهت یاد بدم دلت وا بشه؟ توئم چشماتو ببند... دِ ببند دیگه... خب، چی می‏بینی؟»
سرباز: «هیچکس.»
پیرمرد: «هیچکس... خب هیچکس قشنگه دیگه... هیچکس همه کسه، همه کس هیچکسه. حالت خوب شد؟»

are u real

      

هنری: «اگر گفتی آن چیست که برای هر کسی واجب است، حتی واجب‏تر از نان شب؟»

الین: «خوشبختی است؟»
هنری: «البته که خوشبختی است! امّا کلید خوشبختی چیست؟»
الین: «ایمان به خدا؟ امنیت نیست؟ سلامتی چی عزیزم؟»
هنری: «توی نگاه غریبه ‏های توی خیابون که دقیق می‏شوی، به هرجا که چشم می‏گردانی توی نگاه‏ها چه حسرتی می‏بینی؟»
الین: «خودت بگو هنری، من دیگر عقلم به جایی قد نمی‏دهد.»
هنری: «یکی که آدم باهاش درددل کند! کسی که آدم را درک کند! همین.»

برقص،بخند،بعشق :دی

 

 رسیدن فردا برای هیچکس حتمی نیست

 پس آنقدر برقصید تا پاهایتان درد بگیرد،

  آنقدر بخندید تا پهلوهایتان اذیت شود،

 به کسانی که دوستشان دارید ابراز عشق کنید،

  چراکه شاید فردا هرگز نیاید.

روز نوشت...

سلـــــــــــــــــــام

عیدتون مبارک دوستای گلم البته با یه کوچولو تاخیر بسیار بسیار زیاد

آخه باز یک بیرون رفتن ییهویی دیگه داشتیم ...

  ادامه مطلب ...

روز نوشت...

سلام

چه روزهای عجیبی دارم من!:))))

آخ آخ این روزا یه دسته گلایی به آب میدم عجیب و جالبه وقت جمعو جور کردنشونم ندارم:دیــ

این چن وقته که حوصلم سر رفته بود رفتم یه کلاس کامپیوتر mp3ثبت نام کردم و خودمو درگیر کردم

  ادامه مطلب ...

100 و یکمین بار...

  اگه زندگی صد بار تو رو به زانو درآورد

 با امید و توکل به خدا،برای صد و یکمین بار،

 بازهم بلند شو...

روز نوشت...

سلام

طاعاتو عبادات همه دوستان قبول

  ادامه مطلب ...

باز آی...

 بـاز آ  بـاز آ  هـر آنچه هـستی بـازآ   گـر کـافر و گـبر و بـت‌پرستی بـازآ


ایـن درگـه مـا درگـه نومیدی نیست    صـد بـار اگـر تـوبه شـکـستی بـازآ

شبهای گران قدر با علی (ع)...

خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .


 دوستای گلم...

دانسته یا ندانسته حقوقی بر گردن هم داریم

 که کفه سنگین اشتباهات آن به سمت خودمان است

 امشب شب بخشش است

 یکدیگر را ببخشیم و از هم بگذریم...

                                                  التماس دعا...

از این شبها معجزه دور نیست...

  معجزه خبر نمی کند ، با احتیاط ناامید شوید !


 

سجده عشق

 ای ماه سر به مهر، سر از سجده برمدار
 پشت سرت کسیست که شق القمر کند . . .

 

نشونه هارو دریاب:)

 

  هر گز از رویاهایت دست نکش...

  از نشــانه ها پیروی کنــــ :)