آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

هفت سین 95 :)

هفت سین 95 منو همسری


روزهـایـی هـسـت
کـه بـایـد زیـرش خـط کـشـیـد تـا بـه چـشـمـت بـیـایـد
روزهـایـی کـه
وقـتـی روزهـای دیـگرت از دسـت مـی رود
بـتـوانـی راحـت پـیـدایـش کـنـی
و بـا مـرورش دلـت گـرم شـود . . .

تمام روزها و لحظه های خوش با تو بودنم را زیرش خط میکشم عشق من . . .
توای که آرام جان منی . . .

همیشه باش . .

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام گلم
خیلی خوشگل و باسلیقه چیدی
ایشالا سال خوبی رو درکنار همسر گرامی داشته باشی

سلام گلیمنگلی جونم
خوبی؟سال نوت مبارک
فدای تو مرسی..چشمات قشنگ میبینه
ممنونم .امیدوارم شما هم سال خوبو پر برکت و مثل همیشه پر از موفقیت داشته باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد