آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ظریف اما استوار!

خیلی ظریفم

ضعیف نیستم

ﺍﻣـــّــــﺎ زود میشکنم

زود جوش میخورم!

و محکمتر از قبل میشوم


امروزین دیگه!

این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند . . .
زیبایی هایش را بیرون بکشد ...
تلخی هایش را صبر کند...
آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند؛
یک کنسرو که فقط درش را باز کنند
... بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون
و هی لبخند بزند و بگوید :

        
حق با توست..

ریاضییییییییی

                    

الان از سر امتحان مسخره ریاضی میام.حسابی کلافه ام تلاش این چند وقتم پررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.اشکم در اومد.حسابی اعصابم ریخت به هم.اگه واسه این امتحانه تلاس نمیکردم دلم نمیسوخت.

اه یکی نیست بگه اخه استاد جان عزیز دلم qorbonet borom این همه سرفصل واجب بود واسه یه امتحان میان ترم! که حالا حتی اگه از جزوه هم داده باشی من اینجوری قاطی کنم.اصلا من نمیفهمم این سر فصلا چه ربطی به رشته ما داره اخه.هرچی بود که دیگه گذشت.ببینم واسه پایان ترم چیکار میتونم بکنم.خدایا ریاضی هم شد درس.به من که وفا نکرده هروقت اومدم یه مسئله حل کنم دقیقا این مراحلو طی کردمو آخرشم ..

      

                                 

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.