آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

،


... ، ...




کافیه یکی اسممو صدا بزنه

بعد از اسمم ویرگول بذاره...

یکم مکث کنه و بگه:خوبی؟


اون وقت هیچی نمی گم،فقط از گریه منفجر می شم...

شازده کوچولو!

 

چقدر بده اینکه بقیه نفهمن چی میگی

انگار که از یه سیاره دیگه اومدی...


       








رنگ؟

من اینجا بس دلم تنگ است و

هر سازی که میبینم بد آهنگ است

بیا....

بیا ره توشه بر داریم


    


قدم در  راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا "آیاهمین رنگ است"

    

نادینی


آنچه نادیدنیست از مردم دنیا دیدم

فهمیدم آرامش نابینا از چیست…..

“دکتر شریعتی”

خیلی دلم گرفته از خیلیا 

دلم 

پُر است

پُر پُر پُر

     

آنقدر که گاهی

اضافه اش از چشمانم میچکد..

زیاد حرف میزنم اما..

حرفم را نمیزنم

برف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.