آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شازده کوچولو!

 

چقدر بده اینکه بقیه نفهمن چی میگی

انگار که از یه سیاره دیگه اومدی...


       








نظرات 5 + ارسال نظر
حراف سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

اه که من سالهاست گویا از سیاره ای دیگری آمدم
مدت هاست دیگر با آدم ها آشنایی ندارم
خیییییییییییلی برام ملموس بود!
وبلاگ قشنگی دارید دوست عزیز
موفق باشی
امیدوارم بازم بیام

سلام
آره متاسفانه .
میدونی چرا ... آخه موضوع اینجاس که هر شخصی که وار زندگیمون میشه یا اتفاقی گذرش به زندگیمون میرسه با اون تفکراتی که دوست داره ، از حرفا و کارامون برداشت میکنه، یکم به خودش زحمت نمیده خودمونو بشناسه نه خودشو.حرفای خومونو بشنوه نه اون چیزی که مد نظرشه.
ممنون از حضورت
خوشحال میشم از دوباره دیدنت
موفق باشی

مجید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام دوست من تبریک میگم وبلاگت خیلی خوبه

خسته نباشین

سلام.
ممنونم شما لطف دارید.
موفق باشید

دریا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

mifahmam


ممنونم
موفق باشی

Behnam جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ http://digression.blogsky.com/



من که اصلا نمیفهمم چی میگی!!!!!!!!!!


شما الان گرمی !متوجه نیستی.هوم!

خودم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام؛
اگر کسی را نمیفهمی.
.
.
.
.
.
ترجمه اش نکن؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد