آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

عاخرین روزمره گی سال 94

امروز یکم سخت بیدار شدم..دیشب رفتیم خرید و تا برگشتیم دیگه نایی نداشتم  

ادامه مطلب ...

روزانه های قبل سال 95

من..بیکار تو دفتر..دارم آهنگ بهار دلکش شکیلارو گوش میدم:)  

  ادامه مطلب ...

نرم نرمک..

نرم نرمک میرسد  که چه عرض کنم ...مثل برقو باد دارد میرسد اینک  بهار فریدون جان!

  ادامه مطلب ...

دلگیرم و عصبانیم نوشت :)


وقتی خستم

وقتی کلافم

وقتی دلتنگم

بشقابهارو نمیشکنم

شیشه هارو نمیشکنم

دلت رو نمیشکنم

تو این دلتنگیها

زورم به تنها چیزی که میرسه 

این بغض لعنتیه 

البته جا داره خاطر نشان کنم که :

من دیگه این رو هم نمیشکنم..بهله!

نمیفهمه!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باز ما برگشتیم :)))

عاقا من دوباره برگشتم..یهویی یاد بلاگ اسکای افتادم .سرکی زدم دیدم چند نفر از روزاشون نوشتن حسودیم شد  گفتم منم از این بعد هروقت تونستم پست میذارمخو حیفه آدم این روزاشو فراموش کنه

 

ادامه مطلب ...