آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روزانه

سلام 

چقد امروز هوا خوبه:)

البته با کمی تا قسمتی دلتنگی واسه احسان..باز دیشب رفت تهران و من تنها موندم..البته تقریبا یه کوچولو دارم به این رفتنای احسان عادت میکنم ولی دلتنگیم نسبت دفعات قبل اصلا کمتر نمیشه..مامان اینام نیستن اونام تهرانن ..دیشب بعد رفتن احسان رفتم خوابیدم ولی خواب بدی دیدمو بیدار شدم رفتم خونه مامان احسان ..یکم نشستمو فیلم حضرت یوسفو باهم نیگا کردیم کلی نظر دادیم و خندیدیم درمورد این فیلم، اینکه آسنات چه راحت قبول کرد هوو سرش بیاد..بعد آقایون میان این فیلمارو نیگا میکنن میگن ببین یوسفم پیامبر بوده دوتا زنم داشته تازه خیلیم باهم خوبن! والا!

تو این هفته دوتا کارشناس فروش به جمعمون اضافه شدن که آموزششون با منه..اینقد این چند روزه حرف زدم که دیگه صدام خش دار در میاد

حسابی هم خسته شدمو خوابم میاد..

این روزا خیلی کلافه ام..میشه گفت بیشتر بلاتکلیفم که این موضوع خیلی اذیتم میکنه

نمیدونم برنامه تهران رفتنمون چی میشه  خب اگه بدونم نمیریم میگردم دنبال یه کار دیگه و اگر بدونم میرم خب هماهنگ میکنم زودتر بریم تهرانو اونجا مشغول میشم...تازه اگه رئیس کارخونه سر حرفش وایسه ..که باز در غیر اینصورت حداقل به آشناها میسپورم واسه کار..الانم نمیگم بهشون که اگه نرفتنی شدیم نگن رو هوا حرف زدنو توشم موندنو از این حرفا دیگه!

این بود این روزام:)

این پست از ساعت5 8:4  دقیقه صبح داره نوشته میشه تا الان که ساعت 14:45 شده..اینقد سرم شلوغه

پیامک من!

 اسمس امسال من به رفیق شفیقم همسرم :)

عزیزم، عشق را اولین بار در نگاه تو  تجربه کردم و  زندگی را در کنار تو آموختم.

و دلم را به تو بهترین امینم سپردم.


پس روزمرد رو با یه دنیا عشق بهت تبریک میگم

دندون بی عقل!

سلام :)

دیروز من دفتر نیومدم..چون یه عدد از 4 تا دندون بی عقله به اصلاح عقلم درد میکرد.. 
 

ادامه مطلب ...