آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

مسافرت و بعد مسافرت نوشت

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

میلاو بالاخره از یه سفر دیگه برگشت

وای چقدر دلم واسه سیستمو نتو از همه اینا بیشتر و بیشتر دلم واسه دوستای گلم  تنگ شده بود ..با اینکه سه الی چهار روزه که رسیدم باور میکنید هنوز یه استراحت درست درمون نداشتم ...

  ادامه مطلب ...

تشکر از همه دوستای گل میلاو

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام به همه دوستای گلم،دوستای خود خودم ! که باعث شدین این مسافرتی که با همراهی شما بود  بیشتر بهم خوش بگذره واقعا از از همزاد عزیزم، از همشهری مهربون،  دریا جان، سمنا خانوم ناز، بانو لیلی خانوووم گل ،جناب دل بریده و ....از همگیتون ممنونم که اینقدرنسبت به من لطف داشتین مـــــــــــــــــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خــــــــــــــــــــیــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــی

و یک عذر خواهی از همگی به خاطر دیر جواب دادنام و اینکه الانم که از سفر برگشتم هنوز به وبلاگ شما عزیزا سر نزدم ...آخه متاسفانه همونطور که تو پست قبلی گفته بودم قبل سفر نتو قطع کردم تا از یه سرویس دیگه استفاده کنم که باور کنید هنوز وقت نکردم راش بندازم و گوشی هم نمیدونم چرا همین که میام جواب نظراتو بدم ریست میشه... تودوخدا این تاخیرارو حمل بر بی توجهی من نذارید به خدا خیلی سعی کردم...ولی بازم قول میدم جبران کنم

الانم این پستو جدا میذارم چون سفر نامه اینجانب خیلی طولانیه ،که اگه  نخواستین بخونین این تشکرو عذز خواهی رواینجا  از طرف میلاو داشته باشین ...

بازم از همه لطف و مهربونیتون ممنوووووووووووووونــــــــــــــــــــــــم خعیلی.....دوستدارتون میلاو