آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

بانو روزت مبارک

زن .... جنس عجیبی  ست!

چشم هایش را که میبندی ، دید دلش بیشتر...

دلش را که میشکنی ،  باران لطافت از چشم هایش سرازیر..

انگار درست شده تا روی عشق را کم کند


  دستش را بگیر

 با عشق نوازشش کن

  دعوتش کن به یک رقص

  بگذار با قدمهایی‌ که به سویِ تو می‌‌آید

  از خودش دور شود .

  شاید نمی‌‌دانی

  آغوش یک مرد

    گاهی

  دنیایِ زنی‌ را خراب می‌‌کند !

  گاهی‌ ، آباد

  دستش را بگیر...

  نوازشش کن

  دعوتش کن به یک رقص

  حواست باشد

  دنیای یک زن هیچ وقت خبرت نمی‌‌کند

   " به مردی که زبانِ سکوت زن را بفهمد ، باید گفت خدا قوتـــــــــــــــــــــ "  

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:18 ب.ظ

اینا همش صفات یک مرد نیشابوری بود

آره عزیزم دقیقا خودشون بودن..من همیشه به زرنگی و هوشو زکاوتت حسودیم شده

صدف چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:51 ق.ظ

روزت مبارررررک گلی

فدات بشم عزیزم..ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد