آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

....

.....

حس عجیبیه...


  

 

   حس عجیبیه : وقتی میفهمی عاشق شدی....

  وقتی میفهمی بهش دلبسته شدی و دلت نمیخواد ازا ین دلبستگی دل بکنی..


   ادامه مطلب ...

روزنگار(سال پیش این موقع)3

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دل نوشت

ﺧــﺪﺍﯾــــــﺎ


ﺑﻪ"ﺟﻬﻨﻤﺖ"ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ...


ﻣﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﯿﻢ...


پ.ن : (این موضوع ربطی به همسری جونم نداره دلم از یه کسای دیگه گرفته

 ولی میخوام بهشون توجه نکنم..یه روزی خودشون پشیمون میشن میدونم)

روزنگار(سال پیش این موقع)2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزنگار(سال پیش این موقع)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام...

         «روح از هر چه ساخته شده باشد،

          جنس روح او و من از یک جنس است»


        



ادامه مطلب ...