آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

....

.....

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

بله حق با شماست منم تایید میکنم .... :-|

عجب پست تامل برانگیزی بود واقعن :-|

تولرت مبارررررررررزک دوست گل منگولی خودممممممم
سالروز پیوند مقدستون هم مبارررررررک
تبریک تبریک تبریک همزادی

مرررررسسسسیییییی

صدف دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

از دیروز میلاو زندگیم عوض شده میدونی چرا ؟

با خوندن این پست پرمعنای تو ... اصلا متحول شدم بد ...

چقد قشنگ گفتی واقعا .

" ..... "

وافعا همینههههه

صدف شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام همزادی
چی شدی بهو باز غیب شدی ؟؟؟؟
اتفاقی افتاده ؟؟؟؟
اون پست آخرت یکم دیگه داره نگرانم میکنهههههه .

sadaf جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

be cheshmaye man negah kon chan sanie !!!
hamzadi root mishe akhe ?!?!
bad az ye sal umadi ye post gozashti dobare rafti sale dige ?!?! vaghan in harekat neshan az karaye ye hamzad va ye ham reshte ast ?????! naaaa be man begu ta key ?!
rasti eydet ham mobaraaaaaak ... tavalode payambaro migam .choon sal dige sar mizani inja goftam begam kodom eyd ba eyde norooz ya eyde fetre sal dige eshtebah nagiri .... ( ikone sooot bolboli )
flllln rafighhhh

همزادی واقعا هم شد یک سال

صدف جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ب.ظ


میدونم با من نیستی

دریا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

کجایی میلاو جان؟
نمیگی دلتنگ میشیم؟

صدف جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

الان دقیقا چی باید بگم؟! این خوبه؟

صدف جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

ینی میلاو این پست آخرت تو حلقم .. کاش لااقل یه مضمونی داشت میومدم اینجا یه حسی بهم دست میداد

آخه ..... هم شد پست ؟؟؟ بیا یه گلی بوته ای چیزی بکار اینجا حداقل پست آخرت یه مضمونی بگیره خواهر
ای خدا چیکار کنم از دست این بچه های وب ؟!؟! هی باید برم به همه یه توصیه ای بکنم شدم ناظم وبلاگ

والا بلاگ اسکای تورو نداشت باید میرفت میمرد

صدف جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

میلاو تنبل کجایی پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیا که از دستت شاکیم چرا نیستی توووووووو ؟؟؟؟

عاشگتم همزادی منو نزن بوس بوس

دریا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

کجااااااااااایی عزیزم؟

اینجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد