آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روزانه های قبل سال 95

من..بیکار تو دفتر..دارم آهنگ بهار دلکش شکیلارو گوش میدم:)  

 

چقد بیکاری بده ! خب بابا بی انصاف تعطیل کن دیگه..یه هفته اس کلا بیکارم تو دفتر:(

وای از بیکاریو تنهایی متنفرم و دقیقا همیشه سرم میاد..تنها تو دفترم..الان دو روزه احسان اینا تعطیل شدن ولی من هنوز باید بیام سرکار..اونم چه کاری..پشت میز میشینم یا کتاب میخونم یا نت گردی دارم..همیشه دوست داشتم محیط کارم شلوغ باشه و کار هم زیاد باشه البته کار مفید  که بتونه به اون هدفایی که دارم نزدیکترم کنه نه چرتو پرت..

دیشب با همسر رفتیم خسروی ولی من نتونستم یه تونیک که مد نظرمه رو پیدا کنم..کلا تونیک جالب ندیدم..به فکرم زده یه کفش عروسکی صورتی هم بخرم..که با شالم ست بشه..

هه دیشب مردم از ترس چهارشنبه سوزی تو خونه هاشون بودنو  بازارا هم خلوت! البته تا یه جاهایی حق دارن نزدیک خونه ما که تا ساعتای 2  صدای توپو تانک میومد که بعد اونو متوجه نشدم ولی ساعت 6 صبح یه صدای بمب اومد که من بیدار شدم دیگه..عاخه ساعت شیش صبح واقعا کی حال ترقه بازی داشته اونم تو اون بارون!!!!

هرسال به این فکر میکنم که یه سری کارا و خریدا و خوش گذرونیایی که تو سالی که داشتمو انجام ندادم دیگه تو سال جدید حتما انجام میدم تا از جوونیم خوب بهره برده باشم ..ولی هرسال دریغ از پارسال:(

بابا کمتر غر میزنم و به خواندن کتاب بازرگانی بین الملل میپردازم


نظرات 2 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

سلامممم
خداروشکر ما از دوشنبه تعطیل شدیم.
کتاب بازرگانی بین الملل کدوم نویسنده رو میخونی ؟
من دو سال پیش کتاب با این عنوان رو خوندم ولی اسم نویسنده اش یادم نیست باید از کتابخونه ام پیداش کنم. کتاب خوبی بود .
در واپسین روزهای سال برات بهترینهارو ارزو دارم.

سلام عزیزم..
آفرین به این مدیر وقت شناس..بخدا نیرو همینطوری میفهمه که مدیریت به فکرشه دیگه..مثلا یه نیرو خوبم مثل صدف خانوم به خاطر حقوق بیشتر سیستمو ترک نمیکنه

تالیفو ترجمه کار دکتر محمد حقیقی هست..من که خیلی خوشم میاد ..نکات کلیدی داره..

ممنونم گلیمنگلی..امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت در راه داشته باشی
مرسی از حضورت..

صدف پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ

آرهههه آفرین کتاب با جلد سیاه بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها تالیف و ترجمه دکتر محمد حقیقی
منم همین کتابو گذروندم . و درضمن خود استادمونم دکتر حقیقی بود
کتاب بازاریابی بین الملل دکتر حقیقی و زکلیلی هم کتاب خوبیه. اونم وقت کردی بخون.

آره عزیزم خودشه..
جدی! چه عالی! وای یاد دکتر رضایی افتادم که ایشون هم استادتون بودن..کلی غبته خوردیم به مولا..
چه خوب..حتما میخونمش فقط گلم اگه در مورد بازاریابی داخلی هم کتابی که مفید باشه سراغ داری ممنون میشم معرفی کنی..
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد