آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

پست اختصاصی :)

تقدیم به همسر عزیزم احسان  

  


   


خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیام اومدی تو؛

دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدم‏ی تو


زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدم، برام فرشتشو فرستاده


خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم


آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه


تو، نمی اومدی پیشم من عاشق کی می شدم

به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام


خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم




این روزها....

میلاو در شرف ازدواج ....  ادامه مطلب ...

روز نوشت..و یه آهنگ از فریدون آسرایی

میلاو هنوزم تو اراک (عاخه مدیر بلاگ اسکای این  دیگه چه شکل سوت زدنه )...


سلام ...خب امشب مهمونی بودیم تا همین نیم ساعت پیش...( الانم2:40AM )مهمونی خونه همکار داداشم اینا که چندتایی مدیر اونجا بودن با خونوادهاشون...وایی که چقدر خندیدیم یعنی از اتفاقای دوران کودکی گفتن تا همین امروز که تو کارخونه چه ها کردن..

اینام خوشن ها !

  ادامه مطلب ...

روز نوشت...

در مثنوی شریف مولانا آمده است واعظی بر منبر به جان راهزنان دعا می کرد. گفتند: چرا صالحان را دعا نکنی؟ گفت: هر گاه به دنیا رو کردم ،راهزنان کاری کردند که به سمت دوست باز گشتم . گاهی دلتنگی ها بیشتر ما را وابسته تر می کند...

  ادامه مطلب ...

قلب سرخوش!

قلب آدمها گاهی شکوه می کند، چرا که آدمها می ترسند بزرگترین رؤیاهایشان را برآورده کنند،

به این دلیل که یا فکر می کنند لیاقتش را ندارند و یا اینکه نمی توانند از عهده ی آن برآیند.   "پائولو کوئیلو "


آخه پابلو جان! بعضی جاها واقعا همینه!

روز نوشت یا بیکاری نوشت!

نشستم واسه خودم دارم تو نت میچرخم ...اینجا اراکه حوصلم بیشتر سر رفته چن روزه اینجا داره بارون میاد و ما نمیتونیم بیرون بریم اینم باید ممنون همون شانس بارها ذکر شده باشم...



ادامه مطلب ...