آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

پست اختصاصی :)

تقدیم به همسر عزیزم احسان  

  


   


خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیام اومدی تو؛

دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدم‏ی تو


زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدم، برام فرشتشو فرستاده


خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم


آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه


تو، نمی اومدی پیشم من عاشق کی می شدم

به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام


خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم




نظرات 14 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

خوشحالم میلاو خوشحااااااااااااال
فقط میتونم بگم برات خوشحالم
خدایا شکرت که بهترین دوستم که همزادم نیمه گمشدش رو پیدا کرد .
فقط میتونم بگم برای هردوتون بهترین هارو آرزو میکنم .

خدایا بازم شکرت

سلام گلم
ممنونم خیلی لطف داری بهم همزادی جونم ...لطف کردی گلیمنگلی بــــــــــــوووووووســــــــــــــــــــــــــــــ

علی یزدانی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://aliyazdani.blogsky.com

تبریک بنده را صمیمانه پذیرا باشید ان شالله سال ها شاد و خرم باشید..
سلام

سلام جناب یزدانی...تاخیر منو ببخشید..
خیلی ممنونم . لطف دارین ...منم سالهای سال شادی رو براتون آرزو دارم...بازم ممنونم و از این تاخیر عذر خواه
موفق باشید

لیلی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلاملکمممممممممممممم
پیوندتان مبارک بانو
ان شاالله ک خوشبخت باشید و سلامت
خدا حفظتون کنه برای هم.خعلیم ب هم میان.

سلااااااااااااااااااام لیلی بانو
خوبین شما؟
قربونت بشم لیلی جان...نظر لطفتونه...آره خدارو شکر از خیلی جهات هماهنگیم که از این بابت خیلی خوشحالم
بازم ممنونم از این همه همراهیتون
موفق باشی خانومی

صدف یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

عرووووووووووووووس آقا احسان ینی جدی جدی تورو از ما گرفت ؟؟؟:((((
تو اول همزاد من بودی بعد همسر آقا احسانا

شوخی کردم ایشالا که بهترین روزها رو کنار همدیگه داشته باشین منم به خوشی تو خوشم عزیزم

الــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــی همزادی قربونت
دیگه باید به بزرگی خودت ببخشی این همه کم اومدنامو گلیمنگلی
فدای و بشم دوست جونیه خودم ..منم واست لحظه لحظه شادیو آرزو دارم
مرسی که همراهمی همزادی موفق باشی

صدف شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

میلاو کوشی؟؟؟؟/
بیا دیگهههههههه

بیا یه پست کوتاه بذار پوسیدیم خب

میلاو اینجا میلاو اونجا میلاو مونده دیگه کجا بره

باور کن سعی خودمو میکنم ولی هرچی پیش میرم اوضاع شلوغتر میشه خوووووو

darya شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلاااااااااااام عزیزم
امیدوارم که خوشبخت بشید خانمی...


_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

با یک متن آپ هستم!

مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به روی چشم الان میام خانومی

مهتاب سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://mahtabweb.tk

تبــــــــــــریکــــــــــــــ... تبریک میگم میلاو جان...
خوشبخت باشی خانومی...
ایشالله باهم به تمام آرزوهای قشنگتون برسین...

سلام مهتاب بانو...ممنونم لطف دارین ...
همچنین خانومی ...امیدوارم همیشه شاد باشید و به رویاهای زیباتون برسید
ممنونم از حضورت خانومی

سمنا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام میلاو جووووون
عروسی؟؟؟؟ عروسی؟؟؟ ممارکه ممارکه خیلی خوشحال شدم واست خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییی
ایشاله خوشبخت ترین عروشس دنیا شی

سلام سمنا خانوووووووووووومی
ممنونم ...همچنین گلیمنگلی...
خیلی لطف کردی عزیزم

darya سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

kojaiiid shomaha
omadam didam hich kas nist delam tang shod

سلام خانومیی
عزیزم ببخشید از کم رنگی من و وبلاگ..انشالا به زودی زود جبران میکنم

احسان شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم بالام جان
ازت ممنونم همسرم

واو بالام جونی ممــــــــــــــــنــــــــــــونم
فدای تو بشم همسریـــــــــــــــ
منم از حضورت ممنونم خعیـــــــــــلـــــــــــــــــــــی

darya دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥یادت باشه خیلیا دوست دارن...دوست...♥♥♥♥اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥

سلام دریا جونم
اوخـــــــــــــــ حسابی دیر رسیدم دریا جونی عذر میخوام...ولی من همیشه به یادتونم باور کن...مرسی از این پیام زیبات گلییییییییییی

صدف پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام رفیق سابق خوبی؟؟

دلم برات تنگولبده کلی همزادجونی

سلام
همزادی دوست شرمندتو ببخش گلم...
منم خیلی خیلی دلم تنگ شده ولی باور کن همه برنامه ها قاطی شدن... جات خیلی خیلی خالی چند وقت پیش مجلسم بود و کلی شلوغ پلوغی داشتیم...انشالا از سر فرصت میام این بار ماه نوشت میذارم
خیلی دوست دارم گلی..ممنونم که به یادمی

نستعلیق پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://yadeeyar.blogsky.com/

آخی مبارکه

سلام...ممنونم...خیلی لطف کردین...
موفق باشین

سعیده یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com/

دیدن و شناختن کسایی که به همسرشون علاقه دارن و احساس خوشبختی می کنن حس خوبی واسم داره...
خوشبخت باشید

سلام ...ممنونم خیلی لطف دارین شما...سال نوتونم مبارک
و ممنونم از حضورتون خانومی...
شاد و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد