آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

امروز: شنبه

سلام و صبح بخیر

یه عکس از فضای سبز نزدیک دفتر که هروقت از کنارش رد میشم کلی انرژی بهم میده

 

 خب..یه روز دیگه شروع شد..الهی به امید خودت

از پنج شنبه خبر مهم این که رئیس اصلی تا موضوع اخراج اینجانبو فهمیده گفته نخیر این خانوم سر جاش هست اون دو تا خانوم جایی تو دفتر ما ندارن. که این تصمیم باعث شد مدیر داخلی جدید به خاطر نیومدن اون خانومها گفته منم فعلا نمیام تا بازاریاب خوب بگیرین..خوشم میاد سریع خودشو نشون داد که دلیل اومدنش فقط به خاطر حضور اون دوتا خانوم بوده..و مدیر شعبه هم اطاعت امر کرد و روز پنجشنبه که اومد از خجالت تو چشام نگا نمیکرد..خداییش خیلی ازش توقع داشتم که هوامو داشته باشه..چون واقعا واسه این دفتر زحمت کشیدم و میگفت من به نیرویی مثل شما افتخار میکنم و تمام تلاشمو میکنم تا حسابی تو این کار موفق شی ولی همین  آقا تا دوتا نیرو جدید دید منو فروخت  بی لیاقت....

امید وارم بتونم بازاریاب و یک مسئول دفتر دلسوز واسه اینجا پیدا کنم..چون خودم تصمیمو گرفتم که از اینجا خارج شم..نمیتونم هر روز بیام اینجا و منتظر باشم به همین راحتی یکی بیاد بگن شما مرخص!

ولی فعلا هستم تا ببینم چی میشه

ولی اون فضای سبزی که عکسشو گذاشتم حسابی امروز منو سر شوق آورد


نظرات 1 + ارسال نظر
صدف شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ

چقددددد کثیفن بعضیا . واقعا دیگه رفتارای بعضیا غیر قابل تحمله.
شما هم گلی فعلا اینجا باش به احترام مدیر اصلی ولی کم کم دنبال کار جدید و ارسال رزومه باش.
خدا عاقبت جامعمون رو با این مدیرای گاها بی لیاقت بخیر کنه. ما تو کار دنبال چی هستیم مدیرا دنبال چی !!!!!!

آره..منو که حسابی از این شرکت نا امید کردن..
منم به احتمال خیلی زیاد که میخوایم بیایم تهران میرم دفتر اصلی همین شرکت ..و خداییش مدیر اصلی کارخونه خیلی عاقا و فهمیدس..
بخدا..من نمیفهمم دلیل کم کاری این مدیرارو..یعنی هنوز به این درک نرسیدن که باطن سازمان مهمه که پیشرفتشونو به همراه داره..نه این ادا بازیا..شما بیا کلا اینجارو به بهترین و زیباترین شکل ممکن تزیین کن ولی وقتی توانایی نیروی کارت صفر باشه مگه اون پیشرفت ممکنه!
فقط باید یه کارمند سرشو بندازه پایینو به اینا بگه چشم تا بهترین نیرو شناخته شه..کسی که از همه بیشتر تلاش کنه زودتر از سازمان اخراج میشه
مرسی همزادی که همراهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد