آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شاید:)

شاید همه روزها خوب نباشند

اما

 

همیشه یه چیز خوب تو روزهامون هست

دو روز استراحت :)

سلام سلام

عاقا این دو روز گذشته خیلی باحال بود. و این رویداد پنجشنبه و جمعه...


ادامه مطلب ...

روز نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

قضاوت نادرست!

سلام

یه اعتراف به اشتباه..اینکه دیروز خیلی زود قضاوت کردم..عاخه تقصیر خودش بود همه شواهدم دال  بر این بود که یه چیزایی رو ازم مخفی کرده ..  ادامه مطلب ...

حتی اسمم نداره!

چه دروغ چه پنهانکاری..چه فرقی میکنه! هردوشون از یک خونودنو تا ته ریشه های دلتو میسوزونن!

امروز: شنبه

سلام و صبح بخیر

یه عکس از فضای سبز نزدیک دفتر که هروقت از کنارش رد میشم کلی انرژی بهم میده

  ادامه مطلب ...

میلاو اخراج می شود!

با نهایت تاسف و تاثر اعلام میکنم اینجانب میلاو در مورخ 95/1/18   به همکاری و مساعدت 

مدیر داخلی جدید و مدیر دیگر که به اصطلاح مدیر شعبه نامیده میشود اخراج شدم... 

ادامه مطلب ...

یک روز بهاری به همراه یک هوای عالی

سلام

یک روز جدید دیگه شروع شد البته بدون دیدم عشقم :(

 

ادامه مطلب ...

بانو روزت مبارک

زن .... جنس عجیبی  ست!

چشم هایش را که میبندی ، دید دلش بیشتر...

دلش را که میشکنی ،  باران لطافت از چشم هایش سرازیر..

انگار درست شده تا روی عشق را کم کند


ادامه مطلب ...

هفت سین 95 :)

هفت سین 95 منو همسری


روزهـایـی هـسـت
کـه بـایـد زیـرش خـط کـشـیـد تـا بـه چـشـمـت بـیـایـد
روزهـایـی کـه
وقـتـی روزهـای دیـگرت از دسـت مـی رود
بـتـوانـی راحـت پـیـدایـش کـنـی
و بـا مـرورش دلـت گـرم شـود . . .

تمام روزها و لحظه های خوش با تو بودنم را زیرش خط میکشم عشق من . . .
توای که آرام جان منی . . .

همیشه باش . .