آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

برمیگردم

دلم یه نفس از ته دل میخواد، 

 دلم یه خنده از ته دل میخواد،

دلم از ته دل خودمو میخواد..

حالم خوب نیست .باید برم .وقتی حالم خوب شد بر میگردم...


ادامه مطلب ...

ایکیوســـــــــــــان؟

 سیرو سلوکی تو پستهای گذشتم داشتم دیدم وایـــــــــــــــــــــــــــ خدای من!

نوشته ها خیلی غمگین شدن.

باید یه فکر اساسی کرد.هرکی اینارو بخونه فکر میکنه صبح تا شب دارم گریه می کنم خودم که همچین فکری کردم.یعنی غم تا این حد!اگه مامانم این پستا رو بخونه شبانه روز واسم آب پرتغال با نکتار هلو میاره

جدی باید یه فکر اساسی بکنم(چرا اینجا smile فکر کرن نداره  )

                                 

چه فایده...


شده یه چیزی تو دلت سنگینی کنه….؟؟؟

خیلی سخته آدم کسی رو نداشته باشه…   
دلش لک بزنه که با یکی درد دل کنه ولی هیچکی نباشه…
نتونه به هیچکی اعتماد کنه هر چی
سبک سنگین کنه تا دردش رو به یکی بگه …

ولی خب چه فایده ، کسی نیست ...


 


این روزا هیچ کس از هیچ راهی منو نمیفهمه

صبور مثل سنک!



دیر زمانیست به یک نوع سنگ تبدیل شده ام به اسم سنگ صبور که دقیقا"

مثل سنگ است ...

لال ولی شنوا...
 
این در حالیست که خود به یک سنگریزه نیاز دارم برای خالی کردن


ماتم هایم ....


فریاد هایم.....


کجاست سنگ صبورم ؟!

تلخند!

تلخم ....


مثل خنده های بی حوصله...

رهایم نکن

خطا از من است ، می دانم...

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد "

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین"

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...