آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

برمیگردم

دلم یه نفس از ته دل میخواد، 

 دلم یه خنده از ته دل میخواد،

دلم از ته دل خودمو میخواد..

حالم خوب نیست .باید برم .وقتی حالم خوب شد بر میگردم...







من اینو میخوام


نظرات 8 + ارسال نظر
دریا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ey janam darketunmikonma azizam
moraghebe khodetun bahsid va omidvaram por az aramesh bashid hamishe

سلام دریای عزیز
ممنون از همراهی و حضورت گلم.
موفق باشی

معراج جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://boghz.com

بیدار شو. هشیار شو. سر از زانوی غم بردار. حواست را جمع کن. گذشته را رها کن. به آینده فکر نکن. در لحظه حال بمان. زندگی کن. خبر خوب این است که هیچ‌یک از ما تنها نیستیم. همه ما در شبکه ظریف و نامریی‌ای به هم وصلیم. همه ما دارای درد مشترک هستیم. از آن‌جا که ما انسان هستیم، آسیب‌پذیر و زخم‌پذیر هستیم. زندگی یعنی همین. اما بعضی‌ها با اولین زخمی که می‌خورند به کلی از پا درمی‌آیند
از ینکه من انتخاب کردی برای زدن بعضی از حرفات ممنون ، منم خیلی وقته بغضی گلوم گرفته رهام نمیکنه دیگه بهش عادت کردم

تموم این حرفا درست.اما سخته! خیلی هم سخته .
نمیدونم بگم خوش به حالت که به بغضت عادت کردی یا ...!
آخه من هنوز بهش عادت نکردم .ولی میدونم اگه کاری نکنم و همینطور ادامه داشته باشه یه روز سکوت میشه و من از اون روز میترسم. واسه همین میخوام چند وقتی برم شاید بتونم به خودم کمک کنم
منم ممنونم از توجهتون وممنون از حضورتون
موفق باشید

معراج شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://boghz.com

راست میگی حق با شماست تمام این حرف ها یک خروار شعار بی خاصیت بیشتر نیست ، نویسنده کتاب چگونه 100 سال زندگی کنیم ..... خودش در 60 سالگی فوت میکنه پس حتی نویسنده به حرف هایی که خودش در کتابش نوشته توجه نمی کرده از اینا بگذریم ای دوست عزیز برات پیشنهاد دارم من یک روانشناس خوب میشناسم اگه دوست داشتی تلفن مطب کرج در اختیارت میذارم

نمیگم بی خاصیتن ولی عمل کردن بهشون یه عمر نوح میخواد یه صبر عیوب.
ممنون.فکر نمیکنم اینقدرام موضوع بهرنج باشه.خب یه سری دلتنگی ها هست که ازشون نمیشه فرار کرد و باید باهاشون کنار بیایم.
بازم ممنون از توجهتون.
موفق باشید

معراج دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.boghz.com

خسته شدم از بغض ، تارحتی غم .......

سلام
این خوبه که ازشون خسته شدی پس میتونی راحت تر از این ناراحتی ها و بغض ها فاصله بگیری .اینجا دیگه هیچ کس نمیتونه بهمون کمک کنه .چه من چه شما باید خودمون به خودمون کمک کنیم من تصمیم گرفتم دیگه هی نگم نه من حوصله ندارم ، نه من امروز خیلی دلم گرفته، نه من کسیو ندارم ووو .
میخوام برعکسشو امتحان کنم میدونم بی نتیجه نمیمونه.
واینکه جمله ای از کورش کبیر هست که میگه آفتاب به گیاهی حرارت می ده که سر از خاک بیرون اورده باشه.پس ما باید خودمون از این حصاری که اطرافمون بافتیم خودمونو بیرون بکشیم تا دوباره بتونیم بخندیم.براتون خنده ای از ته دل آرزو دارم
موفق باشید

معراج چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.boghz.com

سلام این سایت فیلترشکنه خواستی به کارت اومد استفاده کن
http://www.mizeabi.info

سلام.
من خیلی از نت استفاده ندارم یعنی در اصل وقت چندانی ندارم اگرم اینورا پیدا میشه فقط برای استراحت و خوندن مطالب زیبای دوستانه و اینکه میخوام یکم از دنیای اجسام خارج شم ولی با این حال واقعا ممنون از لطفتون.
موفق باشید

meraj چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

معراج چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://boghz.com

ممنون که میا پیام میذاری


خواهش میشود.
موفق باشید

معراج سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.boghz.com

سلام خسته نباشی بلکه غمگین و دل شکسته هم نباشی

حقیقتا چند روزی طرف ما اینترنت قطعی داره ، نمیتونم بیام توی نت ، اتفاق خاصی نیفتاده و ممنون که احوال منو پرسیدی امیدوارم حال شما هم خوب باشه ، حال منم خوب است یعنی دارم به خودم تلقین میکنم که خوب هستم ، مثل اون ادمی که تو سرما بود داشت یخ میزد انقدر به خودش تلقین کرد که هوای گرمه ...... گرمازاده شد !!!

از اینکه پیام میدید ممنون ، خسته نیاشید دوست

سلام.خب خدارو شکر..
امیدوارم خوب باشید و بمونید به صورت کاملا واقعی.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد