آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

صدا..

دلم صدای بارون میخواد

 

         

هرچند

الان با این 

دلـ  کــه گــرفـتـه اســـ
با صدای دســتـفــروش دوره گرد هم گــریــم می گیره چه برسه به صدای بارون 

            

...

دیشب اصلا خوب نبود.شب امتحان ریاضیو من سه ساعت تو ماشین نشسته بودم تا مامان گرامی از عروسی برگرده و منم چون کلید نداشتم مجبور به خود خوری بودم.امروزم امتحانمو گند زدم.اه اه اه امتحانی که فول آب باشی اونوقت با یه منفی اشتباه کله محاسباتتو به هم بریزی.گندش بزنن از ریاضی واسه همین خوشم نمیاد.امروز بعد امتحان اومدم بخوابم باز اشتباهای سر جلسه اومدن تو خوابمو دست گذاشتن رو خوابمو یه فاتحه واسش خوندن