آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

صدا..

دلم صدای بارون میخواد

 

         

هرچند

الان با این 

دلـ  کــه گــرفـتـه اســـ
با صدای دســتـفــروش دوره گرد هم گــریــم می گیره چه برسه به صدای بارون 

            

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام عزیزم....انشالله که همیشه شاد و سلامت باشید....
بدون غم و ناراحتی....

مرسی از حضورتون در وبلاگم....
موفق باشین گلم...

راشنو سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

هی رفیق چت شده بود باز که دلت گرفته؟ دلت شاد لبت خندون
کاش بارون بباره

سلام شفیق
نه مسءله مهمی نبود.واسه نمرم حالم حسابی گرفته بود.میدونی که من تو کدوم درس ضعف دارم دیگهـــــــــــ! (ریاضیــــــــــــــــــــــ معروف )
حالم بد میشه وقتی میبینم واسه یه درس حسابی خودمو خسته میکنم ولی نتیجه نمیبینم.
به هر حال الان که دیگه تموم شد.ممنون

میلاو خطاب به دریای عزیز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام دریا عزیز
ببخشید یه کوچولو خیلی دیر جواب میدم.یه مسافرت چند روزه بودم که نت در دسترس نداشتم.
از حضورت ممنونم امیدوارم لب و دل شما هم همیشه خندون باشه
موفق باشی

دریا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام عزیزم
الان اومدم به وبتونو دیدم باز پست جدید نیست ناراحت شده بودم راستش
گفتم نکنه ناراحت و غمگینید
اومدم دیدم پیغامتونو و خوشحال شدم که چیزی نبوده و مسافرت بودید
خیلی خوشحال شدم گلم
منتظر پست جدید و زیبای بعدیتون هستم
موفق باشید عزیزم

دریا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام گلم
منتظر پست جدیدتون هستم ها....
خیلی وقته به از جنس باران تشریف نیاوردید
دلم تنگ شده بود....

سلام خانومی.
واقعا عذر خواهم این مدت نبودم.باور کن بی معرفت نشدم.این چن وقته به شدت سرم شلوغ شده .یکم درگیر کار شدم.از همه بدتر اینکه فعلا نت در اختیار ندارم.الانم با گوشی اومدم.
ولی واقعا ازت ممنونم.اومدم پیامتو دیدم خیلی خوشحال شدم.
سعی میکنم بیامو به وب قشنگت سر بزنم.امیدوارم همیشه موفق باشی

دریا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

مرسی عزیزم از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد