آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

رهایم نکن

خطا از من است ، می دانم...

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد "

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین"

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...



نظرات 2 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

خوب نیستم میلاو جان...
و درکت میکنم...
حالم زیاد خوش نیست...نمیدونم چرا دلم انقد گرفته...مرسی که اومدی ........
اگه دستامون توی دستای خدا نبود که دیگه هیچ وقت قرار نداشتیم...

شنیدی وقتی ماه یا خورشید میگیره نماز آیات باید بخونیم
فکر کنم خدا تو نمازاش یه لحظه هایی رو یادش شده به لیستش اضافه کنه.
الانم یکی از اون لحظه هاست که باید برم نماز آیات بخونم آخه اینجا یه دل گرفته!


موفق باشی

دریا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

خوب نیستم میلاو جان...
و درکت میکنم...
حالم زیاد خوش نیست...نمیدونم چرا دلم انقد گرفته...مرسی که اومدی ........
اگه دستامون توی دستای خدا نبود که دیگه هیچ وقت قرار نداشتیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد