آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

ایکیوســـــــــــــان؟

 سیرو سلوکی تو پستهای گذشتم داشتم دیدم وایـــــــــــــــــــــــــــ خدای من!

نوشته ها خیلی غمگین شدن.

باید یه فکر اساسی کرد.هرکی اینارو بخونه فکر میکنه صبح تا شب دارم گریه می کنم خودم که همچین فکری کردم.یعنی غم تا این حد!اگه مامانم این پستا رو بخونه شبانه روز واسم آب پرتغال با نکتار هلو میاره

جدی باید یه فکر اساسی بکنم(چرا اینجا smile فکر کرن نداره  )

                                 

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ای جانم عزیزم
امیدوارم بعد از این همیشه از شادیهاتون بنویسید

سلام دریا جان.
آره امیدوارم بتونم.
ممنون از حضورت گلم
موفق باشی

دل بریده ... شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://del-boride.blogsky.com/

سلام ..
از اینکه منت گذاشتین سرمون و افتخار دادین که به وبلاگم سر زدین سرفرازمون کردین ..
خیلی خیلی ممنون...
میتونم بگم شما اولین نظر رو تو وبلاگم بعد از چند ماهی که من راهش انداختم دادین ...
نمیدونم چرا ملت این روزا گوشاشون به حرفهای دلشون بدهکار نیس...
فقط و فقط دنیا ...؟
عجبا ...
به هر حال تشکر از لطفتون...
با افتخار و با کسب اجازتون میخوام شما رو لینک کنم تو وبلاگم .. البته تا هنوز جوابشو بهم ندادین این کارو انجام نخواهم داد ....
روز و روزگارتون نیک ...

سلام
خواهش میکنم.اتفاقا وبلاگ جالبی داشتین اکثرشو خوندم .
واو جدی ! من اولین نفر بودم!!! چه جالــــــــب.اولین بار بود همچین اتفاقی برام افتاده.

خب چه میشه کرد ملتن دیگه، منم دیدم مردم حرفمو نمیفهمن سعی میکنم حد اقل من اونارو بفهمن اینجوری یه طرف قضیه حل میشه
خواهش میکنم با کمال میل.خوشحال میشم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

معراج جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.boghz.com

ممنون یه سوال داشتم تاحالا شده از چیزایی که واستون خیلی مهمه به خاطرکسی که دوسش داریدبگذرید اما اون حتی نبینه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد