آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت یا بیکاری نوشت!

نشستم واسه خودم دارم تو نت میچرخم ...اینجا اراکه حوصلم بیشتر سر رفته چن روزه اینجا داره بارون میاد و ما نمیتونیم بیرون بریم اینم باید ممنون همون شانس بارها ذکر شده باشم...



 
 

هیچی دیگه کلا بیکاری رو بیکاری اراکم که قربونش برم اصلا جای تفریحی نداره،  بخوای بری تفریح هم که یا باید بری اصفهان یا یزد یا قم یا تهران ...اصلا شهرداری اینجا خوب کار نکرده ..خدایی مشهد جدا از یکم جاهای تفریحیش  هر دو سه کوچه یه فضای سبز داره و یه جایی هم واسه بازی بچه ها اینجا خواستم یه روز بچه داداشمو ببرم پارک، یه مسیر طولانیو رفتم تا رسیدم به یه (ذهره) جا که وسایل بازیش دوتا تابو دوتا سرسره و دو تا الاکلنگه بقیش هم وسایل ورزشی بود! طفلی بچه های اینجا واقعا صنعتی بار میان ...خب اخه خدایی شهرداری اینجا خیلی باید به فکر روحیه افراد شهرش باشه همش کارخونه اس اینجا که اونم اکثرشون دیگه تعطیل شدن اصلا یه وضعیه اینجا ...جووناشونم که تفریح ندارن ...فکر کن هفته پیش واسه شام غریبان گفتیم بریم بیرون دیدیم به به ! همچین جوونا تیپ زده و خوشحال بودن  تو این خیابونا که انگاری ایران تو المپیک اول شده یعنی واقعا صحنه جالبی بود...فقط مونده بود پرچم ایرانو دستشون بگیرن...

 

هیچی دیگه الانم بیشتر خواستم بیام اینجا، فکری که تو سرمرو بنویسم...بدجوری مشغولش کرده ...

ماجرا از این قراره که داشتم تو اف بی میگشتم دیدم واقعا حال بچه ها خوب نیس موضوعات تو اف بی یا شکست عشقیه یا کل کل که ما پسرا !  ما دخترا!   وچن مورد انگشت شمار      س ی ا 30     بوده

بحث کل کل که دیگه خز شده از قدیم ندیما که شماها سنتون قد نمیده ولی من بودم این بحث پا برجا بوده تا همین یه ثانیه پیش و ادامه خواهد داشت چون اینجا جایی که با همه ادعاهایی که از بچه ها بلند میشه که ما روشنفکریمو open mind هستیمو کتابای کوروشو دکترو میخونیم و غیره هنوز که هنوزه بین خودشون تفاوت قائل میشن  و بهم تیکه میپروننو پرچماشونو میفرستن بالا .. بابا آدم باشین دختر یا پسر چه فرقی میکنه!

خدایی آدم میمونه...

تو موضوع عاشقی هم که ،  "همه" !   تاکید میکنم "همه"    اینجا ادعای عاشقیشون میشه که از یکی نارو خوردن!موندم اگه همه این افراد عاشقن پس کی نارو زده آخه!  فکر میکنم یا اینجا یه شخص سومی هس که ما نمیبینیمش!!!!!!!!والا!! یا اگرم هس فکر کنم روش نمیشه بیاد اف بی یا اگرم روشم داره سواد استفاده نداره یا اگرم داره حوصله اینترنت داغونو نداره .... خدایا منو به راه راست هدایت کن!

  یعنی هیچکدومشون با دوست یا به قول معروف مخاطب خاصشون خوب نیستن  که از زندگی و روابطشون راضی باشن!!!!!! نامردی نباشه تو این همه گشتو گذار دو مورد دیدم از مخاطبشون راضی بودن دمشونم گرم که اعلام کردن و نخواستن به جز مخاطبشون کسی فکری در موردشون داشته باشه.واقعا آفرین..

خخخ البته به یه نکته ظریفی هم رسیدم تو این تحقیقات: یه سری فرندهاهستن که لایکو خوب یاد گرفتن ..از یه موضوع خوششونم نیاد واسه دل پست گذارنده یه لایک میفرستن دمشون گرم ..خدا اجرشون بده

 

خب اون گروه س ی ا 30 هم که (آخ آخ بذا اول برم تسبیحمو بیارم)...

.

.

خب چی میگفتم!؟! آها! اون گروه مذکور هم که اینقده صقیییییییییییلو سنگیییییییین حرف میزنن که آدم فکر میکنه تو کنگره کنار اشتون نشسته حس سنگینیه واقعا... یعنی تا وارد شدم فهمیدم جام انجا نیس سریع صفحمو بستم سیستمم خاموش کردم پریزشم کشیدم رفتم کنار مامانم نشستم ازش سوال آشپزی پرسیدم

 

خلاصه این بود بیکاری نوشت من :دی

من برم باز یه چرخی تو نت بزنم  ببینم از از اون عدد معروف این روزها که که نَقلِ هر مجلسی شده که جمعشون میشه 6 چه خبرا؟ بالاخره این جواب 6 درسته یا نه؟ یا باید ریاضیو دوباره از پایه بگذرونم...اصلا سر همین موضوع یه استرسی گرفتم من که مگو که مپرس :دیــــــــــــــــــــ

fln



راستی راستی امروز اول آذره یعنی اولین روز از ماه من ...مــــــــــــــــــــن عاشق آذرمـــــــــــــــ


 flnحالا


 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

هی میگم همزادی پاشو بیا تهران باورکن اینجا تا دلت بخاد جای تفریحی دارهههههههههههه
حسابی وقت کم میاری ....
اولین روز از ماهت هم مبارررررررررک باشه گل گلی ...

اونکه صد در صد پیش تو حوصلم سر نمیره که هیچ کلی هم خوش میگذره...باور کن خودمم خیلی دوس دارم ببینمت .در اولین فرصت که بیام تهران حتما میام پیشت
مرسی عزیز دل بوووووووووسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد