آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

قلب سرخوش!

قلب آدمها گاهی شکوه می کند، چرا که آدمها می ترسند بزرگترین رؤیاهایشان را برآورده کنند،

به این دلیل که یا فکر می کنند لیاقتش را ندارند و یا اینکه نمی توانند از عهده ی آن برآیند.   "پائولو کوئیلو "


آخه پابلو جان! بعضی جاها واقعا همینه!

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

نه قلب من اصلا نمیترسه . خدا زحمت بکشه رویای منو برآورده کنه قول میدم نه فک کنم که لیاقتشو ندارم نه اینکه از عهدش برنمیام
من بچه خوبیم قلبم شکوه نمیکنه از من

قربون قلب صبور همزادی
همیشه به آرزوهات برسی گلی
مرسی از همراهیت

علی یزدانی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://aliyazdani.blogsky.com

سلام.مطالب وبتون را خوندم ..یه دوتاش هم گذاشتم تو وبم چون واقعا خوشم امد-وبی که با آدم حرف بزنه را دوس دارم
شاد باشید

سلام
کار خوبی کردین...خوشحالم خوشتون اومده _ نظر لطفتونه

ممنون از حضورتون و
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد