آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

این روزها....

میلاو در شرف ازدواج ....  


خواهشم اینه که دعای خیرتونو بدرقه زندگیم کنین .


این روزا یکم سرم شلوغه ولی انشاالل... از سر فرصت روز نوشت این روزها رو خواهم گذاشت برای یادگار

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ق.ظ

میلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو
سلاممممممممممممممم
باورکن یه حسی بهم گف بدو برو وبلاگ یه سر به میلاو بزن ... هی گفتم حتما واسه خاطر نزدیک شدن به روز تولدته نگووووو خبرای دیگس
میلااااااو اصلا باورم نمیشه
بدو بیا بگو ببینم این پسر خوشبخت کیه ؟
نیشابوریه ؟
بیمرفت داشتییم؟؟؟؟؟؟؟؟بی خبر داشتی میرفتی ؟؟؟؟
بدو بیا بگو ببینم چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترکیدم از فضولی خب ...

الهی دورت بگردم الان که دارم جوابتو میدم خی بیشتر موضوع رو از طریق اسمس میدونی...
ولی الانم فقط اومدم بگم از این همه همراهیت ممنونم گلیییییییی

دریا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

واااااااااااااااای چه خوشحال شدم
امیدوارم که خوشبخت بشی خانمی
در جزئیات که نیستم ولی خیلی تبررررررررررررریک میگم و میبوسمت خوشگلم
باش شعر جدید آپم

سلااااااااااااااااممممممممممم گلم...خوبین شما؟
فدای تو دریا جونی همچنین شما خانومی
مرسی خانومی به روی چشم
بازم ممنون که همراهمی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد