آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

در مثنوی شریف مولانا آمده است واعظی بر منبر به جان راهزنان دعا می کرد. گفتند: چرا صالحان را دعا نکنی؟ گفت: هر گاه به دنیا رو کردم ،راهزنان کاری کردند که به سمت دوست باز گشتم . گاهی دلتنگی ها بیشتر ما را وابسته تر می کند...

  



این مطلب که از آقای کاکاوند هست حال منو میگه یه سری اتفاقا این روزا منو درگیر خودش کرده که باعث شد بعد یه مدتِ نسبتا زیاد هوس کنم با خدا درددل کنم و حرف بزنم البته اونم چه حرفی اینقد کلمات واسم محدود بود که نتونستم به زبون بیارم بهش میگفتم آخه خودت میدونی که چمه خودت رو به رام کن


عاخ که جای شعر "شکوه نمی کنم ولی حریف دنیا نمی شم     مثل یه بغض کهنه ام جون می کَنم وا نمی شم"  خالیه که الان دیگه پر شد :دیــــــــــــ

واقعا چقدر خوبه خدا هست  دقیقا کسیه که میدونی هست باهاش درددل میکنی و میدونی که گوش میده و میدونی جای گفتن رازات امنه و آخرشم بدون اینکه نصیحتت کنه میاد تو دلتو میگه من هستم حتی وقتایی که تو نیستی





نظرات 5 + ارسال نظر
zilch شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

gahi vaghta bazi kasa bazi jaha to bazi moghiata miano ma be elate bazi afkar tardeeshon mikonim vali dargh az inke bazi chiza bazi vaghta etefagh miofte (zilch) 8-x

چی بگم والا!
خب شاید طرف فکر میکنه اون لحظه ای که اون مورد پیش اومده نه زمانش درسته نه جاش
اگه همه اتفاقا قانون داشت که زندگی زندگی نمیشد
منبرمبرایمغزمبیمهبگیرم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

صدف شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

عجب جواب قشنگی داده . واقعا همین طورهههههه

سلام خانووووووم
خوبی ?با درسا و پروژه ها چطوری?
الهی بگردم حالا گریه چرا!!!
آره خیلی جواب خوبی بود...
مرسی از بودنت گلیی

متولد مرداد یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.mordade92.blogsky.com

از اینکه به وبلاگ من سر زده بودین خوشحالم
تبریک میگم وبلاگتون زیباست

سلام
خواهش میکنم
ممنونم شما لطف دارید...
منم ممنونم از حضورتون،پس بااجازه لینک شدید
موفق باشید

Dariush یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://dariushheart.blogsky.com/

مرسی مطالب شما هم زیبا هستند

ممنونم شما لطف دارین و ممنون از حضورتون
موفق باشید

darya سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلااااااااااااااااام عزیزم
به به عجب پست زیبایی بود واقعا لذت بردم
عالی بود
این روزها دیر به دیر میام سرم خیلی شلوغه
حجمی از کارهای انجام نشده و در حال انجام.
راستی خانمی در حال اتمام یه تحقیقم که باید ارائه بشه تا هفته دیگه
دنبال مثالهای جدید در دنیای واقعی ام.
راجه بهارتباط فرهنگ و استراژی .در مورد ارتباط اینا با هم نیاز به 3 تا مثال دیگه دارم تو کمپانی های معروف مثل ال جی و...
گفتم به شما و صدف جان و محبوبه جان بگم شاید تو سرچاتون به این مبحث برخوردید که اگه بشه عالیه.
از فردا ده روز مثل هر سال هیئت داریم و یه عالم مقاله و پروزه تکمیل نشده دارم که باید تا پایان ماه تحویل و ارائه بشه
برام دعا کن
مرسیییییییییییییی

سلام عزیز دل
خسته کارها نباشی گلم
ممنونم لطف داری خانومی
به روی چشم دقت میکنم اگه موضوع جالبی بود حتما بهت اطلاع میدم

پس منم التماس دعا دارم خیلی

فدای تو..موفق باشی عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد