آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

سلام...

         «روح از هر چه ساخته شده باشد،

          جنس روح او و من از یک جنس است»


        



        
 سلام..میلاو برگشت بعد کلی زمان..امشب حسابی بد خواب شدم..یاد سال پیش افتادم که یه سره تو نت بودم..گفتم بیام ببینم چه خبره هوس کردم دوباره شروع کنم به گذاشتن مطلبو اگه شد نوشتن حس همون لحظه که دارم..سیستمم یکم داغونه امشب خیلی اذیتم کرد واسه همین امشب وبگردی نمیکنم و فعلا به گذاشتن یه پست اکتفا میکنم..ولی دوست دارم هرچه زودتر برم سراغ بچه ها خیلی وقته ازشون خبر ندارم..راستی این جمله بالاییه هم که معلومه منظورم کیه...بهله خود خود همسریمو میگم..تا 10 روز دیگه دقیقا میشه 1 سال که همراه هم شدیم...بیشتر رفیق شدیم و این خیلی خوبه...دیگه میرم لالا فردا باید زود پاشم بریم خونه آبجی چون همسریش آپاندیس عمل کرده...فعلا........
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ

سلامممممممم همزادی خوبی ؟؟؟

منو اصلا یادت میاد یا نه ؟؟؟؟

بعلهههههه 10 روز دیگه هم سالگرد پیوند و ما شدن شما و همسریه و هم سالروز تولدت ....
و همچنین دقیقا سالگرد دوری شما از وب و بیخیال شدن از دوستای وبلاگی ....
خب از حال و اوضاع خودم برات بگم هنوز وقت نکردم برم نیشابور دنبال نیمه گمشدم بگردم ;-)))))
خب دیگه اینم خلاصه اخبار فک کنم گویای همه چی بود ...
حالا هم دیگه سخن کوتاه میکنم خودت بیا سریعتر پیشمون ...
فعلا :-*

سلام همزادی
ماشالا چه پر انرژی..هزارو یک لایک
خانوم جان من سر میزدم به وبت ولی رمزو عوض کرده بودی...گوشی نازنینمم سوخته الان یه نوکیا کتلت دستمه و الا پیام میدادم..
نه دیگه همزادی از بچه های نیشابور بخاری در نمیاد بذا واست یه جا دیگه میگردم پیدا میکنم
الان بدو بدو میام اونور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد