آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

خدا...سکانو دست کی سپردی...


نظرات 15 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com


چرا انقد ناراحت و شاکی هستی میلاو؟؟؟

.....چیزی نیس گلم
بووووووووووووووووووس

صدف سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام همزادی ؟ چه خبرا ؟ خوبی؟ در سلامت کامل به سر میبری؟ :(((
چیکارا میکنی با درسا ؟ رضاییان خوب هستن؟ خخخخخ
خوب کمکت میکنه تو درسا ؟؟؟ رضاییانو میگم ;-) :-D

سلام همزادی
ممنونم ...تو خوبی?
مگه میشه رضاییان بد باشه
نه فعلا که درس نمیخونیم به الوانی هم بگو فعلا بره استراحت تا خبرش کنم خخخخخ
ممنونم از همه توجه و کمکت گلیییی بوووووووووووسسسسس

behrang چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ http://behrang53.persianblog.ir

آغـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺑﺩﺎﺭ ؛

ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ "ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ" ﺑﺪﻫﺪ...

ﻧــﻪ ﺑــــــﻮﯼ "ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ"...!!!


ممنونم از حضورتون
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

همزاد دیگه دارم نگرانت میشم پس کوشی ؟
نکنه تنهایی بدون من رفتی نیشابور؟؟؟؟

سلام همزادییییییی
من اینجام..
نه بابا اصلا نیشابور بدون تو صفایی نداره..راستش از فردای هیجدهم که رفتم عروسی دوستم زهرا تا همین امروز که شنبه اس یه سرماخوردگی بهم گفت بگیر که اومدم منم مهمون نواا ا ا ا ز! هنوزم مهمونمه :دی
مرسی گلی از توجهت
موفق باشی

صدف سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام همشهری امام رضا . خوبی؟
رفتی حرم یادمنم باشیا .... بگو صدف خیلی سلام رسوند .باشه همزادی ؟
عیدت مبارک عزیزمممممممم

لیلی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام بانو
آرزویم همه اینست
دیدن اوج غرورت در صبح
و رسیدن ب همه رویایت
من دعا خواهم کرد
روزهایت پر نور
شب تو مهتابی
دل تو صادق و صاف
رنگ باران باشد
و خدایی ک همین نزدیکیست
در امانش باشی
پاییزت با تاخیر مبارک خانمی

الهیییییییییی مرسیییییی عزیزم بوس
جشن مهرگان شمام با خیلی خیلی تاخیر مبارک
بازم مرسی بانوووووو

محمدرضا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://aroonak.blogfa.com

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار

آا ا ا ا ا مییییییییییییییننننننننننننن

ممنونم از این دعای زیباتون....
و ممنون از حضورتون
موفق باشین

صدف جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

همزادی به کل وبلاگو گذاشتی کنار ؟؟؟؟ ینی من انقد بد قدم بودم :))))

سلام همزادی جونم....
نه بابا من با وبلاگ به دنیا اومدم با همینم از این دنیا میرم :دی
عزیزم!مگه میشه همزادا بد قدم باشیم
زودی میام....بووووووووووووووسسسسسسسسسس

لیلی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام دوستم
پس تو کوجای؟
پس چیرا نمیای؟!
دلم تنگ شده برات بانو

سلام خانومییییییی خوبی?
عزیزممممم....ببخش نمیگم سرم شلوغه یکم حسو حال ندارم
سعی خودمو میکنم زودتر بیام
من که دیگه دل برام نمونده
مرسی که به فکرمی بانو
بوووووووسسسسس

صدف پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

همزاریییییییییییییی پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب نمیگی دلم برات تنگولیده ؟!؟!
نکنه دیگه نیای اینجا :-(
من طاقت ندارما .....
نکنه عروس شدی خبر نمیدی ؟؟؟؟
نکنه یه وب جدید زدی که از دست من راحت شی؟؟؟
نکنه یه همزاد جدید پیدا کردی؟؟؟؟
نکنه رفتی نیشابور بدون من ؟؟؟؟؟
نکنه داری درس میخونی ؟؟؟؟
نکنه .........
نکنه .....
دیگه چیزی به مخم نمیرسه .... بدو بیا بگووووووو کجا گذاشتی رفتی ؟؟؟
آیکن صدف ازدست رفته درحال گریه

سلام عزیز دل میلاو
ای جانم
نه بابا میام گلم...همزادی افتادم تو دور سرماخوردگیا..تا خوب میشمو میخوام جون بگیرم باز دوباره سرماخوردگیه بعدی میاد سراغم...مگه میشه من اینجارو بیخیال شم...
عمرا یه همزاد دیگه پیدا کنم...همزاد خانومی باشی یه دونه باشی بووووووووووووسسسسسس
کی!من!عروس!همینجور شرمو خجالت....نه بابا....
نیشابورم که بدون تو و رضاییانو الوانی صفایی نداره :دییییییییییی
فدات شم همزادی گووووووووول میدم که زودی بیام
خیلی خیلی مرسی عزیزم بوس بوس

صدف دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ

همزادی میای یا بیام ؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ

تسلیم .. آتش بس گلی میام ...

صدف پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

پستای رمزدار میذاری بلا

:)))از دست تو....
گلم وقتی این پستو گذاشتم یادم شد یه پست جدید بذارمو از دوستان عذر خواهی کنم... اون تو خیلی موضوع مهمی نذاشتم چون زیادی طولانی بود و یه کوچولو شخصی که نخواستم به جز دوستای گلم اونارو بخونن رمز گذاشتم ....که البته دوستان هر کدوم مایل بودن بگن رمزو بهشون بگم تا بخونن...واسه تو که اسمس میکنم دوستان دیگه هم هرکدوم خواستنو حوصله خوندن داشتن بگن تا هروقت نت دردسترسم بود تو نظرات وبلاگشون براشون بذارم
فدات همزادی که با توجه به این بی معرفتی این چن وقتم بازم بهم سر میزنی بووووووووووووووووووس

لیلی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام میلاو بانو
خوبی عزیز دل
ب منم رمز میدهی آیا؟
اگه خواستی میتونی واسه منم اس بزنی رمز رو

سلام عزیز دل میلاو
خوبین شما ؟
چرا که نه...به همه دوستای گل میلاو رمز داده میشه شک نکن...فقط لیلی بانو خیلی طولانیه و البته معمولی امیدوارم حوصلتو سر نبرم
نمیدونم چرا هرچی اس میکنم واست نمیاد

نستعلیق جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://yadeeyar.blogsky.com/

فهمیدی به منم بگو

هنوز در دست بررسی...به روی چشم...اولین اطلاعاتی که پیدا کنم شمارو هم مطلع میکنم
ممنون از حضورت نستعلیق عزیز
موفق باشی

darya جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

از جنس باران باسروده ای جدید به روز شده
مانا باشید
"دریا....."

الهی بگردم دریا...وای چقدر دلم برات تنگ شده...چشم حتما میام...
پیروز باشی عزیز دل (یه باغ گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد