آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

دلگیرم و عصبانیم نوشت :)


وقتی خستم

وقتی کلافم

وقتی دلتنگم

بشقابهارو نمیشکنم

شیشه هارو نمیشکنم

دلت رو نمیشکنم

تو این دلتنگیها

زورم به تنها چیزی که میرسه 

این بغض لعنتیه 

البته جا داره خاطر نشان کنم که :

من دیگه این رو هم نمیشکنم..بهله!

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ق.ظ

بعللللله اینه

والا..اینجوریاس همزادی

صدف سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:01 ب.ظ

راستی تکتمی اگه پست رمزداری گذاشتی که همگانی بود رمزو بهم بده چون رمزتو فراموش کردم.

باشه گلم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد