آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

نرم نرمک..

نرم نرمک میرسد  که چه عرض کنم ...مثل برقو باد دارد میرسد اینک  بهار فریدون جان!

  :( من هنوز هیچکاری نکردم..نه خونه تکونی نه خرید..فقط تنها کاری که کردم سبزه گذاشتم که اونم به خاطر زود گذاشتنم زود سبز شدو داره عاخرین روزاشو میگذرونه...      :(((((      : ))))  موندم بخندم یا گریه کنم خخخ

عاخه چرا من!!حالا چکار کنم :(  فقط امیدوارم سال خوبی باشه که اینقد دارم براش حرصو جوش میزنم

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ق.ظ

سلام عزیزمممم
منم همینطورررر . هیچ کاری نکردم البته صرفا منظورم خریده.
هیچی ندارم تو عید بپوشم

سلام گلیییی
شما دیگه چرا!
دخی امروز سبزه خوشگلمم خراب شد و دیگر هیچه هیچ
بی لباس نمونی ، فدات ، قربانت ، بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد