آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

خیلی دلم گرفته از خیلیا 

دلم 

پُر است

پُر پُر پُر

     

آنقدر که گاهی

اضافه اش از چشمانم میچکد..

زیاد حرف میزنم اما..

حرفم را نمیزنم

نظرات 1 + ارسال نظر
Behnam جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ http://digression.blogsky.com/

عالی بود این نوشتت.

ی شعر کوتاه محشر. مرسی

خواهش میشود
خب البته من نه آنم که دوصد مصرع رنگین گویم/من چو فرهاد یکی گویمو شیرین گویم.

ولی در کل اعتراف میکنم این یک سرقت ادبی بود من فقط میکس کردم آخه اسم نویسنده هم نداشتم که بذارم

به هر حال ممنون از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد