آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

آسمان بغض غریبی دارد و دلم لب به لب ابر سکوت

 
 چــنــگــ مــزنــمـــ بــه خــیــالــتـــ
مــشــتــمـــ را کــه بــاز مــیــکــنــمـــ غــمــگــیــنــتــر مــیــشــومـــ ...

عــطــر دســتــ هــایــتـــ مـیـپــرد!
کــدامــ را نــگــهــدارمــ ؟؟؟
خــیــالــتـــ را؟؟

عــطــر دســتــ هــایــتــ را؟؟

مــنــ خــوابــ و خــیــالــ نــمــیــخــواهــمـــ!

خــودتــ را کــمــ دارمــ...!



روحت شاد رفیق

نظرات 3 + ارسال نظر
دل بریده.. دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

:(
سلام هــــــعـــــــی چی بگم!
ممنونم از حضورتون
موفق باشین

صدف دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

بازم تسلیت میگم میلاو جان :(

میدونم خیلی سخته . از دست دادن دوست صمیمی واقعا سخته .
ولی چه میشه کرد
روحش شااااااااااد

سلام گلی ممنونم
اوهوم خیلی .... خدا به خونوادش صبر بده خیلی غصه خوردن طفلیا تو این مدت
ممنونم همزاد جونم بوس بوس

فرید چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

منم به نوبه خودم دوباره تسلیت میگم .... :(
روحشون شاد ... :(

سلام
ممنونم...
آمین...روح آسمونی شده های شما هم شاد...
بازم ممنونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد