آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

چه روزهای عجیبی دارم من!:))))

آخ آخ این روزا یه دسته گلایی به آب میدم عجیب و جالبه وقت جمعو جور کردنشونم ندارم:دیــ

این چن وقته که حوصلم سر رفته بود رفتم یه کلاس کامپیوتر mp3ثبت نام کردم و خودمو درگیر کردم

  

.

.

(الان من تقریبا 1:30 ساعته رفتم یه سلامو جواب بدم تا همین الان حرف زدم با بچه ها...مدیریت یاهو که خوابش برد من چرا هنو از خستگی بیهوش نشدم نمیدونم )

.

.

خب اینجا بودیم که رفتم کلاس ...اولاش خیلی خوب بود و بسیار آسون دیدم وقت اضافه میارم همین هفته پیش یه کلاس دیگه هم ثبت نام کردم که 5شنبه آزمونشه البته در صورت عید بودن میوفته یکشنبه ....(ای خدا پنجشبه عید باشه)و یکم شهریورم آزمون کامپیوتره که همین طور داره سخت تر میشه.... حالا این مابین اینجانب هوس تغییر دکوراسیون اتاقمم زده به سرم ..چیکار کنم چیکار نکنم دیدم دیوارای اتاقم خیلی سفیده بهتره رنگی که دوسش دارمو روش پیاده کنم حالا چی!!!!! سبز!!!!!!!! الان یه ته رنگ زدم مثلا ، که روش طرح بکشم(مخلوطی از رنگ سبز ، زرد ، سفید و زرداُخرا... که مثلا بشه خردلی )ولــــــــــــیـــــــــــ ...چشمتون روز بد نبینه هر ثانیه حس میکنم تو بیمارستانم:)) دنبال خط زردش میگردم برسم به اتاق مریضا ...:)))دیگه  کارو تعطیل کردم تا برم دنبال یه رنگ سبز بهتر که امروز پیدا کردم ولی چون خیلی سرم شلوغ شده به این کار نمیرسم...آخه صبها یه کلاس میرم و عصرا یه کلاس ...الان اتاقم شبیه جمعه بازار شده همه وسایلا یه طرفه ، طرف دیگه اتاق پر ظرفا و چتکه های رنگ!!!!!

این بین هی خبرای فاز منفی هم میشنوم...یکیش اینکه امروز فهمیدم باید 100 تومن بدم به مخابرات بابت هزینه اینترنت که بدون هماهنگ کردن با من هی شارژ میکردنو هزینش رو میذاشتن که بیاد رو قبض تلفن..الان کلی حجم استفاده نشده دارم و تا زمانی که نرم حضوراً این طرحو کنسل نکنم این موضوع  ادامه داره و هزینمو بیشتر میکنه...بهشون میگم شما به من نگفتین! باید اطلاع میدادین! میگن اینا هم جزء طرح انتخابیتون بوده و ....بگذریم کلاس کامپیوترم خبر داده باید هزینه آزمونارو بدین این از این... اون یکی کلاسم که بماند هر روز  بابت یه موضوع باید هزینه بدیم....اصلا یه وضعیااااااا تو این درگیریا خونواده تصمیم به مسافرت هم گرفتن که دست گلشون درد نکنه...از همینجا دستشونو میبوسم فقط موندم اینو کجای دلم جا بدم :)))

تو اف بی هم عضو شدم وبلاگم که بماند....شبا وقتمو دادم به نت ...که تا سحری خورونم ادامه داره و حدودا 4:30 میخوابم تا 8....موندم با این همه دغدغه فکریو کلاسا چرا من هنو رَوووووووووووووون تایپ میکنمو از خستگی بیهوش نشدم...

و جالبتر اینکه امشب تولد دخی آبجی هم بود بعد کلاس نیم ساعتم واسه خرید کادو تولد خیابونارو زیر پا گذاشتم ، خلاصه زمان افطار رسیدم خونه آبجی

تا 11:30 اونجا بودیمو از وقتی اومدم خونه یکم کارای کوچولو و بعدشم نت

عجب روزایی شده یه بار از بیکاری نمیدونستم چکار کنم حالا از شلوغی وقت...

خدا بهم نیرو بده این بساط اتاقو هرچه زودتر جمع کنم ...تا هفته پیش اینجا جای آرامشم بود الان سلب آسایش...

خب دیگه الان برم غذا بخورمو بخوابم دیگه حسشو ندارم تا 3:30 وایسم

این بود از روزهای زیبای میلاو...جدی جدا از سختیاش زیباس...آخه اصلا از حالت سکون خوشم نمیومده که الان از اون حالت خارج شدم و میدونم یه حرکتی انجام میدم و این خوبه :)

پس fln






امروز 22مهرماهه اومدم عکس اتاقمو بذارمو برم اینم عکساش


  


   


   


   


   

نظرات 7 + ارسال نظر
سمنا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

سلام میلاو جووون
آخ دلم لک زده واسه مسافرت ... منم بیام؟؟؟
راستی واسه دیوار اتاقت کاغذ دیواری بزن خب... یا از این رنگای آماده چیز چیز... اه اسمش یادم رفت
یادم اومد بهت میگم

سلام سمنا خانومی:)
وای وای از مسافرت نگو ...احتمالا من نرم:((( آخه یکی از مبحثای اصلی کلاس کامپیوتر میوفته تو همون بازه زمانی مسافرت:(

آره میشه ممنون گلی از همفکری خوبت ...ولی میدونی من یه جورایی دوست دارم کار دست خودم باشه بیشتر بهم میچسبه...حالا اون طرحیو که تو ذهنمه پیاده میکنم عکسشو میذارم تا ببینی چقدددررر هنرمندم :))) ....بذا من برم چندتا نوشابه واسه خودم باز کنم :))

بازم ممنونم سمنا جان از توجهت :)
موفق باشی خانومی

صدف چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

عجببببب
چرا حالا تو این اوضاع افتادی به جون اتاقت؟؟؟
اصلا اسمی هم از نیشابور نیاوردیااااااا . تو برنامت یه زمانی رو هم خالی کن واسه نیشابور رفتن
منم پرکاری رو بیشتر از بیکاری دوس دارم.....

موفق باشیییییییییی همزادی
سریعترم اون اتاقو جمع کن کلافه شدم

سلام گلی :)
چی بگم والا یهویی زد به سرم ! اصلا دست خودم نبود انگار حتمی باید این کارو انجام میدادم
:))))))نیشابور!!!!میخوای یه تور ایرانگردی راه بندازیم اول این موضوعو به سرو سامون برسونیم ...حد اقل این فشار فکری معجزه رو حل کنیم اینجوری حیف میشیم ها :)))

آره من بیکار شم کسل میشم و از این باعث کلافه شدنم میشه واسه همین دست به همچین کارای ییهویی میزنم :دی

تو هم همینطور گُلِی جان:_* موفق باشی
باشه چشم قول میدم یه هفته ای تموم شه :)))

فرید پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام همشهری :دی
اتفاقا دیشب مدیریت یاهو بهم پیام داد دیگه باهم صمیمی شدیم :| :دی واست پارتی بازی میکنم گیر الکی نده بت همشهری :)))))
محل برگزاری کلاست کجاست؟

ایشالا که همش به خوبی و خوشی تموم میشه :)

ینی این خطش که گفتی : دنبال خط زردش میگردم برسم به اتاق مریضا عالی بود :))))))))))))))
حتما بعدش ی عکس بگیر بذار ببینیم چی شده :دی

ایشالا همیشه گل لخند رو لبات بشکفه همشهری :)
همیشه موفق باشی :)

سلام همشهریــــــــ :) عیدت مبارک...

:)) جدی!چه خوب.. البته ما خودمون رفتو آمد خونوادگی داریم ها :)))

کلاسا تو خود دانشگاه برگزار شد
ممنونم
وای وای جدی خیلی رنگش بد شده بود...الانم آنچنان تعریفی نداره واسه عکس که واقعا خجالت میکشم بذارم اینجا :-"یه جورایی شبیه قهوه خونه قنبر اینا شده :))))
یه کوچولو دارم روش طراحی میکنم تموم شه حتما عکسشو میذارم حداقل در عبرت سایرین شم :دی
ممنونم از حضورت

ممنونم :) برای شما بیشتر :)
پاینده باشی :)

سمنا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

میلاو جونی تو برو مسافرت مباحث کامپیوتر هرچی باشه خودم واست میگم
ای میشه گفت یه مهندس نرم افزاری هستیمالبته این عکس بیشتر شبیهه قاتلا بود...
آهان این میشه مهندس

سلام سمنا خانوم ....عیدت مبارک گلی :)
وای آخ جون ممنون مهربون...من مبحث اکسلو مشکل دارم ...حالا با استادش هماهنگ کردم تو این هفته کلاس فشرده بذاره تا آخر هفته تموم شه من بتونم برم...ولی خیلی خوب شد یه مهندسم اینجا پیدا کردم :)

ممنونم سمنا جونی:)
موفق باشی

لیلی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلااااااام بر میلاو بانو
عیدت مبارک عزیز دل
طاعات و عبادات هم مورد قبول درگاه احدیت
انشاالله ک همیشه شاد و موفق باشی

سلام لیلی خانوم عزیز
ممنونم عید شما هم مبارک ... همچنین از شما :)
لحظاتت زیبا گلم :-*
ممنون از حضورت خانووووووووووم :)
موفق باشی

صدف جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

به به سلام
خدمت رسیدم حضوری تمیز و مرتب شدن اتاقتونو تبریک عرض نموده و آرزوی خوشی و سلامتی برای شما بکنم و برم.
راستی عیدتان هم مبارک
روابط عمومی صدف خانه دار

سلام صدف خانه دار:))
ممنون ...میدونی نخواستم از شلوغی بیش تر از این کلافه شی :))
فدات بشم عید تو هم مبارک گلم
موفق باشی خاموم جان بووووووووووووووووووس :-*

صدف سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااااااام خانمی

واااااااااااااااااااای اتاقشو چه نازه ...
خب خوبه اون همه زحمتی که کشیدی ارزش داشت . وای دور کلید برقتو چه ناز درست کردی . با چی اینجوری کردی؟؟؟
چقد خوشحالم بعد یه مدت در آلاچیقتو باز کردی ..
دلمممممم خیلییییییییییییی برات تنگیده بود همزادی

سلام همزادی...خوبی?چکار میکنی با استادای عزیزو مهربونت?!?!?
مرسی همزادی...امیدوارم کردی...چشمات ناز میبینه....
با قلمو نقاشی کردیم همشو (منو آبجی)
آره خودمم خوشحالم;اتفاقا دلمم لک زده واسه یه وبگردی حسابی...
آخ آخ از دلتنگی که نگووووووووووووو
خیلی مرسی از تعریفت...بووووووووووووسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد