آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شبهای گران قدر با علی (ع)...

خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .


 دوستای گلم...

دانسته یا ندانسته حقوقی بر گردن هم داریم

 که کفه سنگین اشتباهات آن به سمت خودمان است

 امشب شب بخشش است

 یکدیگر را ببخشیم و از هم بگذریم...

                                                  التماس دعا...

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام میلاو بانو
آی گفتی
اگه ی وخ از دست من ناراحت شدی سر هرچی، حلالم کن آبجی گلم
شهادت حضرت علی (ع) رو هم تسلیت میگم بهت
التماس دعا

سلام لیلی جان
گلم شما که همیشه لطفت شامل حال من بوده، ازت ممنونم
منم این شهادت رو به به شما تسلیت میگم خانومی
حاجت روا و
موفق باشی لیلی خانم گل

صدف دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

دعاگوت هستم خانمی...

التماااااااااااااااااااااس دعااااااااااااااااا

فدای تو همزاد...همچنین....دیشب خیلی به یادت بودم
لبخند خدا همیشه همراهت:)
موفق باشی

Darya سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

خیلی خیلی التماس دعا دارم
امیدوارم که خدا بهترین تقدیر رو برات رقم بزنه
من هم تسلیت میگم خانمی
مرسی از حضورت

سلام
به روی چشم منم محتاج دعاهاتونم
ممنونم همچنین برای تو دریا جان
خوهش میشود...از خوندن مطالب زیبات لذت میبرم
شاد و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد