آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

از این شبها معجزه دور نیست...

  معجزه خبر نمی کند ، با احتیاط ناامید شوید !


 

نظرات 5 + ارسال نظر
Darya دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

:) مرسی
ممنونم از حضورت گلم
موفق باشی

لیلی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

خیییلی عالی بود
ممنون عزیز دل
ناامیدی کار شیطونه

خوشحالم
خواهش میکنم نظر لطفته لیلی بانو
کاملا درسته...وقتی میدونیم خدا همراه ماست ناامیدی معنایی نداره
ممنونم از حضورتون(یه دسته گل)
موفق باشین

صدف دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

هعیییییییی کو معجزه خواهر؟؟
پاشم برم پاریس مگه اونجا باشه

:)))))) همزاد!!!چه هولی تو دخدر :)))))))
یکم حوصله داشته باش...این دیر معجزه شدنه حکمته...خدا گذاشته ما اول وسایلامونو آماده کنیم خوشگل بشیم بعد معجزه کنه
بعدشم تنهایی میخوای بری پاریس چکار کنی؟ من هنو موندم لباس چی بپوشم :-"
لبخندت همیشگی(قلب قلب قلب)
موفق باشی

صدف سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

خب دیگه من وسایلمو آماده کردم معجزه میخااااااااااام
ااای وااااااااای همزاد یادت رفت ؟؟ من که اونروز گفتم کدوم لباستو اینجور جاها بپوشی همون صورتیه با گلای سبز و بنفش دیگه
بوووووووس

معجزه ؟!؟! الان!؟! هرچند توقعی نیس ازت فکر کنم گفتی 8 ماهه به دنیا اومدی نه؟!:))

:))))) صورتی با گلای سبزو بنفش!!!!!!! :))))) از دست تو...
برو تو فرودگاه بشین تا منم بیام ...فقط میترسم با اون تیپی که برا خودمون در نظر گرفتیم ملت با گازاشون آسفالت خیابونارو از هم بپاشن:)))

شاد که هستی پس
موفقم باشی :)

سمنا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

سلام میلاو جووون قربون اون دل مهربونت برم که به یاد منم بودی
مرسی عزیزم
ایشاله با اون دل اکت تموم دعاهات و آرزوهات براورده میشن

خدا نکنه....خواهش میکنم :-*
انشالا .... ممنون از دعای خوبت...منم آرزومند آرزو های خوب شمام :)
مرسی از حضورت :)
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد