آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

یعنی اینقده خوابم میاد که نگو...کلی هم کارام مونده واسه فردا هنوز هیچ وسیله ای جمع نکردم...آخه  فردا ظهر راه میوفتیم و منم چون کلاس دارم عملا تا 12 اینجوری وقتم گیره بعدم باید برم مخابرات بگم این سرویس انتخابی اینترنتمو کنسل کنن تا

  هزینه بیشتری رو دستم نذاشته...که تا بیام باید راه بیوفتیم...

خب برسیم به روز نوشت :امروز فهمیدم هنوز یه عالمه خیابون هست تو مشهد که نه دیدم و نه میشناسمشون،آخه امروز رفتم اداره دارایی واسه اعتبار ارزش افزودمون و یه چک که باید میخوابوندم به حساب که گفتن باید بری پیش ممیزتون و چون منم وقت نداشتم با بچه ها هماهنگ کردم که مدارکو بدم یکی دیگه ببره واسه همین باید میرفتم به اون آدرس حالا، تو این مسیرا بعضی خیابونارو نمیشناختم که خیلی برام عجیب بود...جالبه یکی از اون خیابونا منتهی به سناباد بود !!!

عصرم تا اومدم به کارام برسم ملینا زنگ زد که برو خونمون یه سری مدارکو برام بیار من نمیتونم ...از اونجایی که مامان اینا رفته بودن بیرون فربد پیش من بود حاضرش کردم راه افتادیم  سمت خونشون

از دست این ملی با اون کاراش ...کلی خندیدیم با هم...هرچی که اون کاراش پیش نمیرفتو حرص میخورد من باهاش شوخیم گرفته بود و میخندوندمش

حالا که رسیدیم نزدیک خونه مامان زنگ زده که واسه فردا نون نداریـــــــــــــــــــــــــم....اصن یه حسی گرفتم وصف ناپذیر...ولی مثل یه حرف گوش کن جنتلمن رفتم تو صف نونوایی و با  10 تا نون، خسته ، برگشتم خونه

تا یکم به کارا رسیدیم ساعت شده 2 و من مثل خنگولا دارم تایپ میکنم

عاقا من رفتم به کارام برسم 

احتمالا این مدت نبودنم با گوشیم بیام ولی معلوم نیس

انشالا به سلامتی میرمو میام (یکی نوشابه برسونه) ولی با این حال سفره دیگه هیچی معلوم نی ...هرکی خوبی بدی دیده به خوبی خودش حلال کنه ممنون

دوستدار همتون....میلاو

فعلا ...



نظرات 19 + ارسال نظر
دل بریده.. پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ

سفرتون در پناه حق .....

صدف جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

وااااااای از اون روزای سرسام آور داشتیاااااا ...
بیا بگیر اینم نوشابه
ایشاالا به سلامتی بری و برگردی و کلی بهت خوش بگذره
جای منم خالی کننننننن

اره
ممنونماینو نگه دار اومدم بخورم ..اینجا را ب را دارم ایستک میخورم :دی
ممنونم جات همیشه محفوظه
موفق باشی گلی

صدف جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

آخه رفیق این چه رسمشه ؟؟ تا بغل گوش همزادت میای بعد میگی اومدم فقط رد شم و برم؟؟؟
هیییییی عجب روزگاریه
ایشالا بهت خوش بگذره رفیق شفیق

الهی دورو برت بگردم :))
ببخش دیگه این تهران اومدنمون جوری نبود که توقف داشته باشیم
انشالا یه روز میام جبرا ا ا ا ان میکنم
فدات بشم ممنون
روزهات زیبا
دوست دارم بوووووووووییییی
موفق باشی

سمنا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا....
سفرت خیر پیش ، خدا همرات...

خوش بگذرونی میلاو جوووون حسابی هم عسک نه نه عکس بگیری سوغاتی بیاری واسمون

سلام سمنا جان
ممنونم
چشم عسکم میگیرم ;)
ممنونم گلم از همراهیت
موفق باشی

behrang یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://behrang53.persianblog.ir

به راستی که...
" مجــازی " نـیســـت این " حـقیقت "
کــه دوســـتان " مجـــازی " مــن
" حــقـیقی تـرین " حــقیقت زنـدگی مـنند !

سلام بهرنگ عزیز
درسته کاملا حق با شماست و چه زیبا گفتین
بسیار بسیار ممنونم از حضورتون
موفق باشید

فرید یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

همشهری کجا رفتی؟؟؟ :(
نمیگی همشهریت تنها میمونه تو مشهد :))) :دی :دی
کجا به سلامتی رفتین؟
هر جا رفتین ایشالا بهتون خیلی خیلی خوش بگذره :)
مارو بیشتر از این در انتظار سوغاتی نذارید . با تشکر !
امضا : همشهری :))))) :دی :پی
چقدم کار داشتی روز قبل رفتنتون :دی
الان از کدوم خیابون به سناباد خورده مگه؟؟ :دی :))))
خیلی باحال تعریف کردی :دی

همیشه موفق باشی :)

سلا ا ام همشهری :)
:))) گفتیم یکم حالو هوا عوض کنیم...سمت شهرای شمالی و الان دقیقا از سراب خارج شدیم تو مسیر تبریزیم....ولی با اینکه هرشهری خوبیا و زیباییای خودشو داره ولی همشهری هیج جا مشهد نمیشه....
ممنونم تا اینجا که واقعا خوش گذشته جای همه سبز.
سوغاتی هم بروی چشم :) امضا : میلاو :) دیگه سند از این بالاتر
آره خیلی کار کردم واقعا ..روم به دیفال سمت کلاهدوز بود ..اصن فکر نمیکردم اونجاهارو نشناسم :-"

ممنونم مانا باشی همشهری :)
راستی مواظب شهرمون باشی تا بیام خودم بهم بریزمش :)))
موفق باشی

صدف یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

ینی چی هیچ جا مشهد نمیشه هااااااااااااااااااااان؟؟؟
خب معلومه سرظهر اومدی از اتوبان تهران رد شدی انتظار داری بهت خوشم بگذره و زیباییهاشم ببینی؟؟؟؟؟
حالا که این طوره هیچ جا تهران نمیشه
تو اصلا برج میلاد رفتی ؟؟؟ بام تهران رفتی ؟؟ درکه و دربند چی ؟؟؟ مرکز خرید تجریش و شهرک غرب اصلا تو رفتی؟؟؟
ببین همزاد داری اعصاب منو میریزی بهمااااااا
به خاطر امام رضا هیچی بهت نمیگم
یه بار سر فرصت بیا تهران بهت میگم مشهد بهتره با تهران
خوش بگذره

:)))) الهی دورو برت بگرده همزاد :))) کلی خندیدما ا ا ا ا ا
بابا خودشو عصبانی نکن عزیز ارزش نداره..خو من چکار کنم از قدیم میگن اصفهان نصف جهانه اگر مشهد نبود :))))
بعدشم منو تو که آیندمون تو شیرازو نیشابوره چرا خودمونو اذیت کنیم :))
یعنی هنو دارم میخندما ا ا ا ا
ولی جدا از شوخی همه جای ایران قشنگه ....انشالا یه روز حتما میام همه جارو بهم نشون بده...نه واقعا ...ما اکثرا میریم خونه اقوام و نمیشه بریم جاهای دیدنیش ولی تو برناممون هست وا ا ا ا ای ولی اینجوری که تو گفتی دلم غش رفت

میگم چرا اینقد امام رضارو دوست دارم :)) امام رضا مچکریم :دی
ممنونم که همراهمی ...دوست دارم بوووووووووووس
موفق باشی

صدف سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلامممممممممممممممممم خانمممممممممممممممممممم
چطوری ؟ خوش میگذره ؟؟
چرا نمیای پس ؟؟؟
خب برگرد دیگه دلم برات تنگیده خب

سلا ا ا ا ا ا ا ا مممممممم گلی همزاد بووووس
ممنونم...تو خوبی?
حجم خالی جاتو هیچکس پر نمیکنه ....اون هیچکس نه ها ا ا ا ا :)))
ما که تازه راه افتادیم (سوت)
الهی بگردم منم خیلی دلم تنگیده
دوست دارم زیاد بوووووووووس
شاد باشی گلم

صدف سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com


میگم همزاد سر راهتون از اتوبان تهران رد نمیشین . من حداقل بیام کنار اتوبان واسه ماشینتون دست تکون بدم ؟؟؟
خخخخخخخخخخ

:)))دیگه خجالتم نده...به جون خودم ما باید واسه 28این ماه تبریز میبودیم واسه عروسی حالا این بین شهرای دیگرو هم رفتیم...
انشالا یه روز میام حسابی اذیتت میکنم گلی
بوووووووووسسسسسسسس

صدف پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
منتظرتمممممم:*

سلام گلی جان همزاد
الهی الهی ...فدای تو دوست گلم
نمیدونی چقد دلم تنگیده برای تو و بقیه دوستان چه تو نت چه تو مشهد ...
بووووووووس ;-* (یه دسته گل از اون خوشگلا)
موفق باشی گلم

لیلی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام بانو
همیشه در سفر میلاو جان
ان شاالله همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم

سلام بانو لیلی
خوبین شما?
فدای شما ممنون
لحظه هات شیرین
بازم ممنون که به یادم هستی(یه دسته گل پر)
موفق باشی خانومی

صدف جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

چه مسافرت طولانی رفتی .
هییییییییی
حوصله ام سر رفت خب

:))) ای بابا صدف جان اگه بدونی چه سفری شده...بیشتر مهمون بازی شد اصن یه وضی...:)))این چن وقته هم در محدوده بی آنتن به سر میبریدیم...
انشالا تا آخر هفته میام با هم اسم فامیلی ,قایم باشکییی بازی میکنیم نشد میشینیم تیوریای مدیریتو تحلیل میکنیم میبریم زیر سوال,رضاییانم میگیم بیادچایی بیاره :))) آخ گفتم رضاییان دلم هواشو کرد :دیییی
فدات بشم همزاد
ممنونم این جارو تنها نذاشتی بوووسسس ;-*
موفق باشی

صدف شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

کجاس این همسر رضاییان که ببینه میلاو از هر 10تا کلمه که میگه 9تاش رضاییانه.
بابا ول کن اون بنده خدارو با اون کتاب جلد قرمز زشتش :))))
میگم همزاد بیا سر رضاییان و الوانی به توافق برسیم من از رضاییان خوشم نمیاد بیا بریم سراغ الوانی . قول میدم بیشتر صفا میده :-D
میگیم برامون چایی بریزه ماهم کتابشو تحلیل کنیم. تازه تعداد صفه هاشم کمتره :-D:-D

:))))خدایی مگه میشه مرد به این نازنینی رو بیخیال شد!اصلا ماهه این بشر :دی سلام منو حتما بهش برسون (اگه همسرش بفهمه که کلمو سیبل تیر اندازیش قرار میده :)))
اره قبوله! پس ببین چون متن الوانی روونه و رضاییان جامع پس بیا یکیشونو ببریم نیشابور اون یکیو شیراز بشینیم کتاباشونو تحلیل کنیم اونام پذیرایی کنن و برامون چای بیارن :-// چطوره? :دییی
امشب کلی خندیدم از دستت :دی
موفق باشی گلمیمنگلی بووووووووس

صدف دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

برید کنار ...
اومدم پلاکارد سر در این وبلاگ نصب کنم ..

میلاو عزیز.
بازگشت پیروزمندانه ات را بعد از دوهفته تبریک میگویم.

از طرف همزاد

:))))از دست تو دختر :)))
ممنونم همزادم
بووووووووووسسسس غافلگیرم کردی بووووووووووووووووسسسسسسسس (یه باغ پر گل)اصلا خود بهشت
بازم ممنون
موفق باشی

صدف چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلااااااااااااااااام همزاد
چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا هم که برگشتی ولایت این ورا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام گلی
شرمنده به خدا ...اینجا پایتخت که نیست امکانات ریخته باشه دورو برم که خخخخخخخ
چشم زود زودی میام
دوست دارم
مرسی که حواست بهم هست
بوووووووووووس

darya پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

صبح خورشید آمد
دفتر مشق شبم را خط زد
پاک کن بیهوده است
اگر این خطها را پاک کنم
جای آن معلوم است
ای که خط خوردگی دفتر مشقم از توست!
تو بگو!
من کجا حق دارم
مشقهایم را
روی کاغذ باطله با خود ببرم؟
می روم دفتر پاکنویسی بخرم
زندگی را باید
از سر سطر نوشت!



____________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥

azjensebaranam.blogsky.com
quietseashore.blogsky.com
is up
thanks
[لبخند]
Darya

سلآ ا ا ا ا ا ا ا ام دریا جونم خوبی خانوووووووووم? عجب شعری آفرین...قلمت سبز پررنگ...این ذوق هنری خلاقت منو کشته
دریا خانومی منم که بی جنبه نمیترسی از دیدن این همه قلب خوشگل ذوق مرگ شم...بابا به فکر قلب منم باش...
مرسی از این همه لطفت...زود زودی میام
شاد باشی عزیز دلم بوووووووووووووس
ممنونم از همراهیت
موفق باشی بانو

سمنا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

اصن یعنی چی واسه سوغاتی به فرید میگی چشم به من میگی عکس چشم
هاین؟؟؟؟؟

الهیییییی بگردممممم......ببخشید سمنا جونم....به جون خودم اصلا متوجه سوغاتیی که که نوشته بودی نشدم.وقتی اینو خوندم اصلا شوکه شدم برگشتم نظر قبلیتو خوندم کلی شرمنده شدم
آخه من که به جز شما ها و چند تا دوست دوروبری که همیشه اسمشونو میبرم کسیو ندارم که!پس واسه کی سوغاتی بخرم بهتر شماها....شما آدرس بده من از مشهد یه سوغاتی خوشگل برات بفرستم بوووووووووس

بازم ببخش گلم
ازتم ممنونم که همراهم بودی خانومی
شاد باشی تو هر تانیه از زندگیت

صدف منتظر جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http:// sadaf-268.blogsky.com

سلام همزاد...
کجا گذاشتی رفتی؟؟؟ چرا منو تنها گذاشتی رفتی؟؟؟
مسافرت بودی بیشتر میومدی نت نسبت به الآن که برگشتی خونه.....
میلاو تا 10 میشمرم اومدی که اومدی اگه نیای میرم دیگه ..بعدا دوباره بهت سرمیزنم . خخخخخخخ
بووووووس
همزاد چش انتظار

الهی میلاو دورو بر این همزاد منتطر مهربوووون بگرده
ببخش به خدا شرمنده....به جون خودم امکانات اینجا کمه....تو پستی که قراره فردا برم کافی نت بذارم کامل توضیح دادم....
ازت ممنونم که از شماره دهم که بگذری بازم ازم نآمید نمیشی
مرسی بابت همه توجه و همراهیت گلم بووووووووووس
دوست دارم زیآد
شاد باشی گلیمنگلی

فرید جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

همشهریییییییییییییییییییییییی اومدیییییییییییی بالاخره؟؟ :)))))))))))))) :دی :دی
نمیگی ما دلمون به اندازه چشم یک مورچه تازه به دنیا اومده تنگ تر شده عاخه؟؟؟ :پی :دی
خوبی؟ :)
سفرا بی خطر باشه :)

سلا ا ا ا ا ا ا ام همشهرییییی
آره بالاخره اومدم
اوه اوه از قدیم میگن مورچه چیه که کله و پاچش باشه...حالا یکی بگرده دنبال چشمش که اندازه بگیریم!!حالا اونم مورچه معمولی نه و بچه موچه!!! ممنونم همشهری خیلی لطف داری
من عالییییییی
ممنون انشالا یه سفر ایرانگردی که چه عرض کنم جهانگردی توپ نصیبت شه
خیلی لطف کردی همشهری
از همراهیت ممنونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد