آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

باز آی...

 بـاز آ  بـاز آ  هـر آنچه هـستی بـازآ   گـر کـافر و گـبر و بـت‌پرستی بـازآ


ایـن درگـه مـا درگـه نومیدی نیست    صـد بـار اگـر تـوبه شـکـستی بـازآ

نظرات 6 + ارسال نظر
سمنا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

خدایا توبه مارو بپذیر و کمکمون کن که دیگه خطایی نکنیم
الهی آمین...

الهیــــــــــــــــــ آمـــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــن :)
التماس دعا...
موفق باشی

Darya چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

چقدر زیبا بود
التماس دعا دارم عزیزم

:) مرسی خانومی :)
درکت زیباس عزیزم :-*
به روی هر دو چشم(امیدوارم زیباترین زندگی نصیبت بشه دریا جونم) منم محتاجم به دعای شما دوستای گلم
مرسی گلم از حضورت
موفق باشی

لیلی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
الهی ربی من لی غیرک
عالی بود ممنون بانو

سلام لیلی جان
و... "ایاک نعبد و ایاک نستعین"
ممنونم نظر لطفتونه خانوم :)
ممنونم از همراهیت :-*
التماس دعا و
موفق باشی

صدف چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام خانمی....
همزاد جونییییی

امشب منو هم دعا کن خانمی

سلام گلیــــ
جووووووووووووون ؟؟؟
به روی چشمام این یک... این دو ... ؛-) منم ملتمس دعام همزاد...
از بودنت ممنونم گلی
یه زندگی شیرین و آرومی رو برات آرزو دارم
موفق باشی

صدف پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام همزاد ...
بیا وبم دردمو میفهمی ...
بیزحمت شمارتو بهم دوباره بده

هَـــــــــعـــــــــــی وای من :( ) مگه چکار کردی دخی!!!!!!!!!!
دارم میام :))
اس کردم

فرید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

خدای من !

گلهای آفتابگردان در روزهای ابری بلاتکلیفند ؛
مثل من و روزهای بی تو بودن ...

چه شعریــــــــــــــ به به :)
کاملا درسته(تایید)
لبخند خدا همراهت :)
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد