آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

برقص،بخند،بعشق :دی

 

 رسیدن فردا برای هیچکس حتمی نیست

 پس آنقدر برقصید تا پاهایتان درد بگیرد،

  آنقدر بخندید تا پهلوهایتان اذیت شود،

 به کسانی که دوستشان دارید ابراز عشق کنید،

  چراکه شاید فردا هرگز نیاید.

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

نی نای نای نی نای نای

بپر وسط میلاو که فردا دیره
نی نای نای نی نای نای ....
ااااااااااااااا ...
نی نای نای نی نای نای
وااااااااااااااااای
نی نای نای نی نای ناییییی
خب حالا هم پاهام داره از درد میترکه هم پهلوهام حالا چه خاکی بر سرم بریزم .؟؟؟؟
استامینوفن داری میلاو ؟
خب حالا فردا نیاید که نیاید . خوب شد الکی چلاق کردم خودمو ؟؟؟
حالا به فرض که فردا نیاید مرده شور نمیگه این جنازه چرا انقد داغونه ؟؟!؟!؟؟! نمیگه این چرا پاهاش کبوده پهلوهاشم که گود رفته ؟؟؟؟تو اونوقت میای اون وسط بگی من این همزاد بیچارمو شیر کردم فرستادم وسط به این روز افتاد ؟؟
حالا فعلا یه استامینوفن رد کن بیاد ببینم چی میشه !! با این پستایی که میذاری ... منم که جوگیر

:)))))))))) خدای من ! از دست شما ها که هر کدوم یه خلاقیت دارینو اینقدرم شیرینه

خدا نکنه این چه حرفیه ...
خب ببین چون تازه کاری یکم خسته شدی،وگرنه باید قبلش یکم خودتو گرم کنی بعد نی نای نای راه بندازی خو :))))))

استامینوفن ندارم ولی دوست دارم :دیـــــــــ این کافیه واسه تسکین:) دیگه برو شاد زی :))))))))

فرید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

:))))))))))))
همشهری بعشق خیلی خوب بود...کلی حال کردم =))))))))) :پی
راستی این رقص باله هست رو نوک پنجه ها؟؟ :دی آخه من زیاد وارد نیستم :دی
همیشه بخندی ایشالا :)

خواهش دارم :)))
آره دیگه .... :))))))))))))))) از دست تو همشهری !خعیلی خندیدم ...شما هر جور صلاح میدونی عمل کن ...خواستی در اتاقو ببند

ممنونم لحظه لحظت زیبا و شاد
موفق باشی

سمنا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

من باله بلد نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسستم

:)))))) خب از مدلای دیگش استفاده کن :))) جوان ایرانی با استعداد!

موفق باشی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد