آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

هیچکس!

 

پیرمرد: «دلت گرفته، آره؟ دل همه می‏گیره، دل داشته باشی می‏گیره دیگه... یا رفیق من لارفیق له... ای رفیق کسی که...»

سرباز: «رفیقی نداره...»
پیرمرد: «توئم قشنگیا... از خودی... خب حالا می‏خوای یه راهی بهت یاد بدم دلت وا بشه؟ توئم چشماتو ببند... دِ ببند دیگه... خب، چی می‏بینی؟»
سرباز: «هیچکس.»
پیرمرد: «هیچکس... خب هیچکس قشنگه دیگه... هیچکس همه کسه، همه کس هیچکسه. حالت خوب شد؟»

نظرات 5 + ارسال نظر
سمنا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

سربازه گیج شد که...

:)) نه سمنا جان اتفاقا وقتی اینارو از پیرمرد میشنوه آرووم میشه و میخنده ...این متن یه بخش از دیالوگ فیلم " یه تکه نانه" خیلی فیلم قشنگیه

ممنونم گلم از حضورت
موفق باشی

صدف سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

خب الآن هیچکس ایهام داره

۲تا معنی داره ... منظور از هیچکس هیچکسه یا هیچکس؟؟؟

:))))) از دست تو :)))))))
تو همینطوری ریاضیاتم پاس کردی !!! لابد وقتی استادتون میگفت این جواب تُهی هست حتما میموندی اون تهی یا این تُهی !؟! :)))))

راستی پاهات در چه حالن :)))
مرسی از حضورت دخی
موفق باشی

صدف چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مردم از خنده از دست تو میلاو خدا نکشتت .
از این حاضر جوابیت بسی لذت بردم
راس میگی نمیدونم چرا تهی رو هیچ وقت اشتباه نمیگرفتم

داره بهتر میشه ولی من دیگه نمیخام بخاطر ندیدن فردا خودمو به زحمت بندازم .
راستی امروز تو ف*ی*س دنبالت گشتم نیافتمت

ای بابا (خجالت) :دیــــــــــــ
واقعا چطور شده!!!

:))))))) همزاد خانوم تا باشه از این جور زحمتا

چی بگم والا! خدا از اف بی نگذره ...؟/فک کنم گمم کردن...من کجام الان ؟!؟!؟!

موفق باشی

فرید چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

وااااااااای همشهری کلی خندیدم از کامنت خانوم صدف و علی الخصوص جوابت به اون کامنت :))))))))))))))))) =)))))))
عالی بوووود :دی
خیلی فیلم قشنگیه :)
راستی مگه اف بی چیکا مرده که خدا ازش نگذره؟ :پی :-" :)))
همیشه موفق باشی همشهری :) :گل

خدا حفظمون کنه کلا یه گوله نمکیم اینجا هممون...
ای بابا خجالت زده شدم :دیـــــــــــــ :)))))))) میبینی همشهری چقـّــدر دارم خجالت میکشم!!!فکر کنم الان دیگه آب شدم :))))))))

آره خیلی ...
نمیدونم والا ...این همزاد منو پیدا نمیکنه اونجا! فکر کنم اف بی منو گذاشته دم در مسجد :))))
ممنونم از حضورت همشهری :)
سبز و موفق باشی

کسری پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

آرام باش...
آرام بخواب...
فرشته ها خبر از دل تنگت دارند ...خدابزرگ است ..

سلام
ممنونم :)
خیلی لطف کردین
سبز و
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد