آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

نشونه هارو دریاب:)

 

  هر گز از رویاهایت دست نکش...

  از نشــانه ها پیروی کنــــ :)

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

پیروی از نشانه ها...
خیلی عالی بود مرسی دوستم

:)
خواهش میکنم قابل دوست گلمو نداره(قلب)
موفق باشی

فرید شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

به به همشهریمون چه پستای خوشگل خوشگل میذاره :دی :چشمک :)
همونطوری که قبلا گفتم خدا حتما توانایی رو در ما دیده که رویاهارو تو دلمون میندازه :)
مرسی همشهری :)
موفق باشی :) :گل

:دی :))) شما لطف داری همشهری...به پستای شما که نمیرسه
کاملا درسته...ما تکه ای از خودشیم پس بدون شک میتونیم :)
ممنونم همشهری از حضور همیشه پر محبتت :)
پاینده باشی و
موفق

لیلی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام بانو
درین شبهای عزیز
دعا یادت نره ها
منم همیشه برات دعا میکنم
تو این شبا هم ویژه دعا میکنم
مواظب خودت باش
بوس

سلام لیلی خانوم گل
خودم که محتاج دعام ولی چشم به روی هر دو چشم...مرسی خانومی
همچنین ...شما هم مواظب خودتون باشین
موفق باشی
بوس (یه دسته گل)

صدف شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام همزاد خوبی؟؟

آخه کو نشونه خواهر که من دریابم؟؟

سلام همزاد جونم
ممنونم
تو خوبی?طاعاتو عباداتت قبول
خخخخخ چی بگم والا ... بگردی همون دورو براس...پیدا نشد میریم نیشابور :))))
موفق باشی همزادم (یه دنیا قلب)

صدف شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام علیکم
همزاد من الآن نیشابورم اینجا هم نشونه ای نیستااااا
گفتم بگم بهت بیخود تا اینجا نیای
میخای بریم همون شیراز ؟؟؟

بووووووووووووووووس
التماس دعا

:)))) از دست تو
مگه شیرازو نگشتی؟!خو من فکر کردم چون به شیراز نزدیکتری قبلا اونجارو گشتی ...
البته ببین ! اگه بازم پیدا نشد نا امید نشو... هنو پاریسم مونده :دیـــــــــ

راستی صدف مدیریت یاهو برام پیام زده این جکاتونو که تو بلاگ اسکای میذارین واسه منم اسمس کنین دلم تنگ شده :)))

4 تا بوس :)
چشم و محتاجم...
موفق باشی

فرید یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

حتما همشهری... تو هم منو فراموش نکنیا تو این شبا.. از خدا برات بهترینارو میخام :) :گل

چشم حتما ...محتاجم به دعای دوستان
ممنونم همشهری:)
همچنین :)
موفق باشی

سمنا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

چشم

:) چشمت بی بلا دخی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد