آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلـــــــــــــــــــام

عیدتون مبارک دوستای گلم البته با یه کوچولو تاخیر بسیار بسیار زیاد

آخه باز یک بیرون رفتن ییهویی دیگه داشتیم ...

  

روز عید عمم زنگ زدو دعوتمون کرد باغ برای نهار...و خونواده همیشه خوشحال اینجانب ییهویی برنامه ریخت منم فقط فرصت کردم یه سر کوچولو بیام نت جواب نظرارو بذارمو یه سرم به وبلاگ دوستان بزنم واسه همین نشد یه پست بابت تبریک عید بذارم تا همین الان که تازه برگشتیم آخه قرار بود همون شب برگردیم ولی عمه اینا نذاشتن و شب همونجا موندیم خیلی خوب بود هوا که عالی بود یه سرم رفتیم کوه یه منظره خیلی قشنگی بود که ازش عکسم گرفتم ولی چون الان گوشیم نمیدونم کجاس بعدا میذارمش همینجا دقیقا اینجا :   (   )



((((این چند سطر دو شب بعد از این روز نوشت اضافه شده ...الان ساعت 2:25 AM چون گفتم عکسو میذارم گذاشتمش(وای خیلی منظره عالی بود یه مزرعه وسطه اطرافشم سرسبزه آسمونم آبی شفاف بووووود!!!!ا ولی اصلا عکسش خوب نشده انگاری از مناطق کویری عکس گرفتم !عکاس بشو نیستم من :( ولی میذارمش خاطره اس دیگه :-"      )))))




 کلی با بچه ها ورق زدیم وای که چقدرم خندیدیماااا تو برگام 7 گیشنیزم گوشه نداره دقیقا همین برگ تو هر دست میوفتاد واسه حمید طفلی میگف این نحسه واسه من! برگاشم همه زیر هفت میومد میگفتم بیخیال بیا  نرس بازی کنیمخلاصه خیلی خوش گذشت


شب قبل عیدم درگیر مرتب کردن اتاق بودم که مزید بر نذاشتن تبریک عید شد، به قول همزاد کوزت بازی داشتم :))

خدارو شکر از اون همه درگیری فکری خلاص شدم یکم برنامه ریختم واسه خودم ...به جای امتحان 5 شنبه که باید میرفتم رفتم کلاس کامپیوتر و از استاد خواستم این هفته بعد عید مبحث اکسلو آموزش بده تا من  این کلاسو از دست ندم خدارو شکر قبول کرد و امتحانشم که یکم شهریور بودو با 6 مهر جابه جا کردم،این از این...

برگشتم خونه و اتاقمو مرتب کردم که واقعا هم خسته شدما اصلا فکر نمیکردم این کاری که میخوام انجام بدم اینقدر سخت باشه ...فکر میکردم یه غلطک بر میدارمو با یکمی رنگ، اتاقمو رنگ میکنم کاملا بی دردسر ..ولی زهی خیال باطل،اون از روزم که اصلا همه چی قاطی بود از کلاسو و... اونم از شبا که روی زمین میخوابیدم تو یه نیم وجب جا...چون تو هال یا اتاق دیگه ای خوابم نمیبره 

امتحان اون یکی کلاسمم که قرار بود پنجشنبه هفته پیش برم  رو هم نرفتم و قراره این پنجشبه برم که عصرشم قراره بریم سفر و مثل اینکه قراره 15 روزه باشه

وااااااااای چقدر مدیریت کردم این چن وقته ...لامصب مدیریت تو خونمه ..بذا عینک ریبنمو بذارم  حالا یکی اون نوشبرو بده بیاد اوف چه شیک و مجلسی شد


راستی از بابت اینکه  این روزا دیر جواب نظرای خوبتونو میذارم  و هم  اینکه  دیر میامو نظر میذارم واقعا عذر خواهم میبینید که یکم برنامه هام فشرده شده ولی تا جایی که بتونم تو مسیرام با گوشی میامو مطالب زیباتونو میخونم که البته از اونجا نمیتونم نظر بذارم ولی هر وقت با سیستم بیام حتما حتما نظر میذارم ...با این حال عذر خواهم ...


خب دیگه الانم دیگه چشمام باز نمیشه دارم با یه چشم باز اینارو میتایپم دیگه برم بخوابم چون باز فردا باید 8 بیدار شمو کلاسو کلی کار واسه مدارک فارغ التقسیتیم دارم

پس فعلا خدای نگهدار

نظرات 6 + ارسال نظر
امین یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ق.ظ http://over.blogsky.com

باورتون نمیشه من از سرچ کردن اسم یه نفر وبلاگ شما رو دیدم
پست تون رو خوندم
پاستور بازی کردین ...خوش گذشته هااااااا
خوشحال میشم اکه وقت کردید یه سرم به وب من بزنید
فعلا

چه جالب !
خوشحالم از حضورتون :) خوش اومدین
آره خیلی
بله حتما میام با کمال میل:)
موفق باشید

مرضیه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

سلام میلاو جان

عیدت مبارک خانم. ببخش که دیر سر می زنم این روزا حال و هوای خوبی ندارم...

منتظرت هستم

سلام مرضیه جونم
عید تو هم مبارک خانوم:)
خواهش میکنم گلم این چه حرفیه ...منم عذر خواهم دیر به دیر میام
نبینم حالو روزات گرفته باشه عزیز
چشم همین الان میام
موفق باشی

امین یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
اتفاقا اون چیزی که میخواستم بنویسم
یادم اومد ؛ اگه دوباره یادم نره می نویسمش
لطف کردید سر زدید
خوشحال شدم

سلام
چه خوب! پا قدمه دیگه :)))
انشالا یادتون نشه
خواهش میکنم همچنین من هم خوشحال شدم
موفق باشید

صدف یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلااااااااااااام

میبینم که حسابی مشغولی و درپی خوش گذرونی هستی .
همیشه به گردش خانمی..
منم یکم شهریور آزمون خطاطی دارم کاش میشد مثل تو به تعویق مینداختم
موفق باااااااااشی گل گلی
راستی یه عکس از دیوار اتاقت بذار ببینم چه کردی با اون دیوار بینوا

آره بابا حسابی...جای دوستان خالیه خالیه :)
مرسی گل گلی
اوفففففففف همزاد هنرمندم...ای بابا من خودم ازاین بابت ناراحتم که امتحانامو عقب میندازم اینجوری از مبحثای کلاس فاصله میگیرم ...منم که میدونی از لحاظ ذهنی ماهی قرمز تو تنگم نهایت 3 مین ظرفیت نگهداری اطلاعات داشته باشم
اوه اوه دیوارو نگو! از هر انگشتم یه خرابکاری پاچیده تو درو دیوار :))))))) چشم حتما میذارم ولی احتمالا بعد مسافرت آخه هنو یه ذره از خرابکاریا مونده :دیـــــــ
ممنونم گلم از حضورت
موفق باشی دخی :-*

فرید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام همشهری :)
همیشه به باغ ایشالا :دی :))) جای ما خالی :دی
پس تا الان شد 2 تا عکس ... یکی از اتاق زنگ شده یکی این :دی
ورق؟؟؟ آرمان های امام زیر سوال رفت عایا؟ :)))))) :دی
نوشابه چه رنگی بدم خدمتتون ؟ :دی :سوت
ایشالا همیشه موفق باشی :)

سلام همشهری :)
ممنون...:))))))
چشم حتما...فقط اون یکی که از اتاق باید بذارم به خاطر اینکه هنو یه کوچولو میخوام طرح بهش اضافه کنم موند واسه بعد مسافرت این یکی عکسم این نظراتو جواب بدم بلافاصله میذارمش...
واقعا این بود آرمانهای امام!!! میگفت من امیدم به شما هاس فکر کنم دقیقا منظورش من نبودم بچه های مردمو مثال میزدن:)))
زرد لطفا :دی
ممنونم خیلی لطف کردی همشهری:)
پاینده باشی

سمنا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

عه عه بدون من سفر؟؟؟مگه قرار نشد منم بیام خووووووو؟؟؟حالا کجا به سلامتی؟؟؟اونم 15 روز، ایول به ددی
راستی این اتاقت بلاخره چی شد؟؟؟ بیام کمک ؟؟ آنچنان طرحی برات بزارم که لذت نقاشی ازم دعوت به عمل بیاره
اونوقت منم قبول نمیکنم آخه بعدش تو خنده بازار ادامو در میارن

:) قدمت روی چشم خوشحال میشم همسفر شیم..
مسیر اصلی سمت سرعین و تبریزه واسه بقیش هنو برنامه آنچنانی نریختن
ممنون دیگه تموم شد فقط یه کوچولو ریزه کاری مونده که گذاشتم واسه بعد مسافرت...سمنا مثل اینکه توی همه زمینه ها مهارت داری تو کدبانو...
ممنونم از حضورت خانومی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد