آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

تبریک سال نو به همسری

نوروز پیام آور مهر است که مرا وامی دارد


تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم . . .

 

                                                                    احسان عزیزم سال نو مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

در برابر اینهمه عشق نمیدونم چی بگم؟؟؟؟

فدای تو بشم همسر نازنیــــــــــــــــــــن (همه زیباییای هستی)قابل مهربونیاتو نداره گل من

صدف یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

عروسسسسسس واقعا گذاشتی رفتی؟؟؟
همزادییییییی بی معرفت

نخیرم من برگشتم (سنجد موقع دیدید برگشتمش) اینم یه شکلکه خب

darya سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام
بعد از مدتی مشغله با چند خطی جدید به از جنس باران برگشتم....
تشریف بیارید[لبخند]
"دریا....."

سلام عزیز دلم من هرچند وقت میامو نوشته های قشنگتو میخونم
ممنونم از حضورت و یاد آوریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد