آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

سال نو مبارک

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دل بریده دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام....
گویا تشریف نداشته بودین ....
ما اومدیم و تبریک سال نو گفتیم خدمت شما و همسر گرامی ...
ولی متاسفانه جوابی ندیدیم ....
به هر حال تنها آرزویی که میشه تو این لحظه داشت واسه شما خوشبختی و سعادت همراه با سلامتی است ..
البته ... رفتین حرم یه دو خط کوچولو دعا هم فراموشتون نشه ...
روز و روزگارتون خوش

سلام...
ممنونم...سال نو شما هم مبارک...
من از این بابت عذر خواهم...
ممنونم از لطفتون...سال خوبی داشته باشین..
موفق باشید

صدف پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام همزادی بیمعرفت سال نو مبارک خانمی .

الهیـــــــــــــــــــــــــــــ همزادی بگرده بوووووسسسس
سال نوت مبارگ گلیمنگلی
خیلی ماهی گل من (یه باغ پر گل)

لیلی شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام بانو
سال نو بر شوما و خانواده ی محترم و آقاتون اینا مبارک باشه ب همراه کلی آرزوهای خوشگل در سال جدید.
بوسسسس و مواظب خودتون باشید

سلام بانــــــــــــــــــــــــــــــوووووو خوبی لیلی جان
فدای شما بشم...ممنونم از لطفت خانومی...سال نو شما هم مبارک باشه...منم آرزوی بهترین هارو براتون دارم

صدف چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ب.ظ

همزادی دیگه واقعا بیخیال اینجا شدی؟؟

نخیرم اینجا آلاچیق منه مگه میشه بیخیالش بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد