آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

پاییز زیبا در باغ...

    

 

 

  


 


 


 

 

 


 


  عکسای این پست مربوط میشه به همون باغی که هی میگم باغ بودمو اینا...البته الان اراکم این عکسارو تو همین دو  سه بار آخری که رفته بودم گرفتم، دیدم تو گوشیمه گفتم بد نیست بذارمشون اینجا واسه یادگارو :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

ای جونم چه عکسایی .
معرکه است وقعااااااااا

سلام گلی منگلی...
خوبی؟
مرسی...چشمات قشنگ میبینن

موفق باشی

صدف پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

من عاشق پاییز هستم اصلا فک نکنی چون خودم پاییزی هستمااااااا نخیر
راستی یه سر بیا وبم اگه دوس داشتی

:)))نژاد پرستی! صدف! اینجا!
دمت گرم اشکال نداره کلا بچه های پاییز هرجا دلشون بخواد میتونن خودپرستی کنن , آزاده :دیـــــــــــــــــــــــ
با کمال میل همزادی ...بذا جوابتو ثبت کنم اومدم...

لیلی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

خیییییییییییییلی خوشگلا عکسات.
دست گلت درد نکنه

فدای تو...چشماتون خوشگل میبینه
قابل شمارو نداشت بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد