آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شهادت سقای آب و ادب...


 

تا عطش مهمان باغ یاس شد

           نوبت جانبازی "عباس" شد

                     ناگهان دستان سقا شد جدا 

                               بوی عطر یاس پر شد در هوا

                    با نگاهی سوی خیمه جان گرفت    

          بار دیگر مشک بر دندان گرفت!

    گفت تا جانی بود در پیکرم!   

  تا حرم این آب را من میبرم....

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

تسلیت میگم عزیزم....

منم این روزا دعا کن . به یادتم همزادی

فدای تو همزادی ممنونم...
دعا کردمت البته اگه قابل باشم...
مرسی که هستی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد