آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

میلاو در اراک به سر میبرد..

سلام دوستای گلم...


این روزهای شهادت رو به همه شما مهربونا تسلیت میگم


و التماس دعا دارم

من این روزا اومدم اراک فکر کنم یه مدتی اینجا باشم تو خونه خیلی

حوصلم سر رفته بود...از صبح هی هر چن وقت از کوچه ها صدای

طبل میاد امشب قراره بریم مراسم عزاداری.. برام خیلی جالبه مراسم

این روزهای اراکی هارو هم ببینم...تا دیدار بعدی...fln


موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

التماس دعااااااااااااااااا زیاددددددد

چششششششششمممممممم
منم التماس دعا دارما
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد