آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

صبح زیبا

 

   صبح ها

  وقتی آفتاب در می آید

  متولد بشویم

  روی احساس فضا...

  رنگ...

  صدا...

  پنجره...

  گل...

  نم بزنیم...

نظرات 3 + ارسال نظر
سمنا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

صبح شد برخیز توکل کن... خدا با ماست...
چقدر این آفتاب آقاست

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند و برای خورشید زیبای آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
ممنونم گلم بابت یادگاری زیبایی که برام گذاشتی(یه دسته گل)
موفق باشی

لیلی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

ای جان
این عکسو تازه دیدم
خدای برای خانواده حفظت بنوماید بانو
بوووووووووووووووووس

:))))قوربان شوما (خجالت)
ممنونم خدا هم همیشه حافظو همراه خودتونو خونوادتون باشه خانومی(قلب)
موفق باشی

فرید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

تصویر فوق العاده...متن عالی... یک پست خیلی خیلی خوب و قشنگ و آرامش بخش... :) :) :)
خیلی مرسی همشهری :چشمک

کاش آنقدر قدرتمند بودم که دنیا ر ا به کامت بچرخانم ،
اما کسی را میشناسم که قادر مطلق است ،
از او میخواهم برایت بهترین ها را ...

ممنونم لطف دارین همشهری :) اینا همش از ذهن زیبا اندیش خودته

دعاهای امروزتون اینقده قشنگه که جوابی براشون ندارم ممنونم

امروز برایت اینگونه دعا کردم! خدایا !
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
و روزى پر برکت در زندگیش
آمین
مانا باشی و
موفق :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد