آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

یه خبر واسه دوستان

سلام

الان از وبگردی میام بازم گله دارم از این بچه بازی بعضیا ...یه کد گذاشته بود نوشته بود اگه میخوای بدونی تا الان چقدر گوشیتو شارژ کردی یه پیامک خالی  به  81332 بفرست منم خوشم اومد وارد کردم پیام اومد مبلغ 500 تومان از حساب شما به کمیته امداد امام خمینی هدیه شد...ببین از چه راهایی دزدی میکنن...من اسم این کارو میذارم دزدی با اینکه مبلغ چرتیه و تو مکالماتمون دیده نمیشه ولی زمانی کارشون درست بود که من با میل خودم هدیه میکردم ...چطور میتونن این حق الناسو جواب بدن خدا میدونه...براشون متاسفم

 خواستم به شما هم اطلاع بدم اگه این کد برای شما هم اومد بدونید موضوع چیه

موفق باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
Darya یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

salam khanumi ajab harfi zadi
are daghighan mesdaghe hamin harfiye ke zadi
in ke hediye nemishe
merci ke etela dadi
ebadathat ghabule hagh
eltemase doa daram

سلام گلم(گل)
واقعا از اینکه شارژی رفته ناراحت نیستما اصلا ! فقط از این کارشون که یکیو اینطوری گول میزنن ناراحت شدم
خواهش میکنم خانومی وظیفم بود...
ممنونم همچنین از تو گلم:)
محتاجم..
ممنونم از حضورت
موفق باشی خانومی

فرید دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام همشهری :)
واقعا؟؟؟؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده :| واقعا چ جوری میخاین جواب خدا رو بدن؟؟ خیلی کار نادرستیه...متاسفم
زیر پستش کسی کامنتی چیزی نذاشته بود اعتراضی کنه؟؟
مرسی از خبرت همشهری .. ایشالا از این ب بعد فقط خبرای خوب و خوشحال کننده ازت بشنویم :)

سلام:))
اوهوم ...خیلی حرکت نادرستی داشتن...چه میدونم والا...باورت میشه اصلا به کامنتا دیگه توجهی نکردم فقط براش نوشتم واسش متاسفم با این کارش...
خواهش میکنم وظیفه بود...به جون خودم منم خودم دنبال شادی بودم دیشب:دیــــــــــــــ...
ولی چه میشه کرد ...باید پیش میومد تا منم به چند نفر اطلاع بدم...و واقعا خودم اصلا تمایلی به انتشار این مطلب نداشتم صرفا جهت اطلاع گذاشتم و جالبه این پستم نزدیک 150 بازدید کننده داشت!!!
ممنونم انشالا.....:) همچنین از شما:)
موفق باشی

لیلی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام
ای خواهر
منم ی بار این اسو تجربه کردم
اونم ب واسطه ی یکی از آشناها
ی چی مثه فال بود
منم زدم دیدم کمیته تشکرات لازمو از من کرد
خدا بگم چیکارشون کنه

آخ آخ من از بیگانگان هرگز ننالم از دوست بپرسید که چرا گول میزند ؛-))
چی بگم والا ... خدا به راه راست هدایتشون کنه آمیـــــــــــــــــن
موفق باشی خانومی :)

صدف سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

عجب.........

به نظر اینا حق الناس چیه واقعا؟؟؟؟؟؟
چه جوری میخان جواب بدن ؟؟؟
حالا میزان شارژو بهت گف یا اونم سرکاری بود؟؟؟

سلام گلیمنگلی
چی بگم... فقط آدم براشون متاسف میشه... هـــــــــی داد بی داد

صدف جان ؟!؟!؟!؟! همزاد!؟!؟!؟! خب معلومه نه دیگه دختر خوب فقط قصدشون گرفتن شارژ بود

یعنی حیف مدیریت یاهو اینجا نیست :))))

موفق باشی همزاد:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد