آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام


  

الان از وبلاگ گردی بر میگردم  ...وووویــــــــ ! (بلا نسبت دوستان بلا نسبت دوستان ) چرا بعضی از این وبلاگ نویسا اینقده لوسن!رفتم وبلاگش میبینم یه پست گذاشته این کوشولورو ببییین وای چخد خوردنیه نظل یادت نله عشیسم... پروفایلشو نیگا کردم یارو 27 سالشه! پسر! 

عـــــــــاخـــــــــ  ایکاش میشد علم اونقد پیشرفت کرده بود دستتو میکردی تو مانیتور یارو رو در میاوردی  دو تا میزدی تو گوشش میذاشتیش سر جاش !ببین با کیا شدیم 70 میلیون نفر...


خــــــــــــــــــــــــــــــــــب ....امروزم معمولی گذشت خخخخخ همچین گفتم خــــــــب انگار میخواستم از فتوحات امروزم حرف بزنم هیچی دیگه همین! هیچ موضوع خاصی نبود


دیشبم رفتم تئاتر...  درون مایه داستاناشون خیلی خوب بود اجراشونم عالی...طفلیا خیلی عرق میریختنا از نوع جبین ...تموم که شد تو مسیر برگشت  با خونواده داشتیم نقدو بررسی میکردیم یکی گفت خیلی جاش بد بود خودشونم اذیت شدن دیدم آره جاش یه جورایی مناسب نبود ولی ببین اگه به این طفلیا امکانات بدن چقدر میتونن موفق باشن تو این زمینه آخه به نظرم جدا از مکانشون خودشون خیلی خوب بودن


دیگه هیچی واسه گفتن ندارم میرم بخوابم شاید تو خوابم اتفاق خاصی بیوفته

fln

نظرات 6 + ارسال نظر
سمنا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

با اجزه لینکت کردم آنا

ممنونم خانومی
باعث خوشحالیه
هوم؟! آنا؟؟؟ :)
موفق باشی

مرضیه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

سلام بر شما

وای که منم حالم از این ادبیات بهم می خوره...

راستی پستت خیلی جالب بود.

سلام

ادامه مطلب...

به روزم

صدف سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی گلم :)
وای دلم یه ذره شده بود واست
خوشحالم اومدی(یه دسته گل پر )
بوســــــــــــــــــ

صدف سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

همیشه به دیدن تئاتر انشااله

فدای تو مرسی
انشالا دیدن شما (با ذوق)
مرسی اومدی خانومی
موفق باشی

لیلی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

سلاملکم میلاو بانوی عزیز
حالا شما ایندفرو بگذر انقد خودتو ناراحت نکن
جوووووووووووووون من بیخیالش شو ببخش این بچرو
قول میده دفه ی آخرش باشه و اینا
چ میکنی با ماه رمضان

سلام خانوم جان :)
خوبین؟
ای بابا مگه میشه امر دوست گلمو اطاعت نکنم .به رویـــــــــــــــ به چشــــــم...بخشش، لازم نیست اعدامش کنید:دیــــــــــ
اوه اوه از رمضون میگی...سختیش با گرمای زیاد اینجا بیشتر شده فقط دلخوشم که به خدا نزدیکم (قلب)
ممنونم از حضورت مهربون(یه دسته گل)
موفق باشی خانومی

فرید شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

:))))))))
اگه آخر پستاشونم بنویسن بوس که دیگه واقعا خبر از آخرالزمان میدن :)))
بخاطر همینم شده اینقد میرم درس میخونم تا دروازه های علمو بشکونم به همچین سطح فناوری برسیم :دی :پی

ایشالا که از تئاتر خوشت اومده باشه :) واقعا زحمت کشیدن بازیگراش :)

:))) خیلی خندیدم
اگه مینوشت که دیگه من شبا هم درس میخوندم تا زودتر به مدارج بالای علمی برسم اون وقت از خجالتش در میومدم :دیـــــــــ

ممنون لطف کردی بهم اطلاع دادی ... آره خیلی خوشم اومد ... حق با شماست همشهری:) واقعا خیلی زحمت کشیدن
ممنون از حضور گرمتون
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد