آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

د و س ت د ا ر م...

         

       خداوندا ...

           خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم،

           مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را،

           مبادا گم کنم اهداف زیبا را،

           مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

           مرا تنها نگذاری

           که من تنهاترین تنهام؛ انسانم...

خدا گوید:


تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

تو ای انســــان !

بدان همواره آغوش من باز است

شروع کن ...

یک قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من ...

التماس دعا...
نظرات 9 + ارسال نظر
سمنا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://samna1.persianblog.ir

راستی میلاو به چه معناست؟

به زبان پارسی میشه شاگرد استاد
موفق باشی

مرضیه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

سلام بر شما

خیلی زیبا بود.حیف که ماها خیلی وقتها توی کارهامون همه را در نظر نمی گیریم الا خدا!
خیلی ازتون ممنونم که بهم سر می زنید.
به روزم

سلام مرضیه جان
خوبی؟
فکر کنم منظورت "همه رو در نظر میگیریم الا خدا "بود ... که اگه اینطوره آره متاسفانه همینطوره که امیدوارم خودش به بزرگیش ببخشتمون و تنهامون نذاره
منم ممنونم از حضورت(یه دسته گل)

همین الان میام:)
موفق باشی گلم

سمنا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://samna1.persianblog.ir

اما پروفایلت فعال نبوداااااا

اوه آره (خجالت)ولی روی اسمم که کلیک کنید پروفایل باز میشه
متاسفانه لینک پروفایل مشکل داره

دل بریده ... چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

دستهای خالی من دخیل دل پاکت ....
مرا در این ساعات متبرک نه به بهای لیاقتم . بلکه به رسم رفاقتم دعا کن ....

(طاعات و عباداتتون قبول درگاهه حق تعالی )

اون خط های آخر دعاهای تو دلتون یه چند تا نقطه هم مارو مهمون کنین ...

التماس دعا ...

سلام
محتاجیم به دعا
ممنونم همچنین از شما
منم التماس دعا دارم
موفق باشید

مریم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://marmaryjooni.persianblog.ir

بیا جواب تست ها رو گذاشتم

وای خدای من (استرس)
آخ جون اومدم...دارم از فضولی میتّرکم :دیــــــــــــــ
ممنون که اطلاع دادی
موفق باشی

فرید پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام همشهری :))
خیلی قشنگ بود این متن...
ایشالا هممون بتونیم بنده های خوبی باشیم و حداقل کارایی که برای بندگی لازمه رو به نحو احسن انجام بدیم... :)

نماز روزه هاهم قبول باشه ایشالا :)

دستم به آرزوهایم نمی رسد آرزوهایم بسیار دورند…
ولی درخت سبــــز صبــــــــرم می گوید:
امـیــدی هست…خـــــدایی هست
این بار برای رسیدن به آرزوهایم یک صندلی زیرپایم می گذارم
شاید این بار دستم به آرزوهایم برسد…

سلام همشهری :دیــــــــ
ممنونم خیلی لطف دارین
آره واقعا...خدا خودش هممونو توی راه راست راهنماییمون کنه و نذاره ازش دور شیم
ممنونم همچنین از شما :) راستی همشهری التماس دعا هااااا

چه نوشته دلگرم کننده ای بود ممنون :)

شاید نه!حتما... :)
ممنونم از حضور گرمتون
موفق باشی

فرید پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

راستی همشهری اهل تئاتر هستی؟؟
ی تئاتر خیلی خوب داره برگزار میشه منکه به شخصه خیلی لذت بردم :) :)
اگه میخای که جزئیات مکان و ساعتشو اینارو بت بگم :)

آخــــــــــــــ جون آره حتما(خیلی ذوق)
خیلی وقته پیگیرش بودم ولی وقتش پیش نمیومد
آره حتما ممنون میشم جزئیاتشو بدونم کجا هست و کی و...؟

فرید جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام همشهری :دی

این جزئیات تئاتره هستش :
نمایش پزشک نازنین
نویسنده : نیل سایمون
مترجم : آهو خردمند
طراح و کارگردان: مسعود عقلی
بازیگران: مهدی ضیاءچمنی . امیربهادر اورعی
طراح لباس: محبوبه سلطانی
طراح گریم: سمیه ارقبایی
طراح پوستر و بروشور: مهسا غفوریان
عکاس: اردلان آزرمی
انتخاب موسیقی: مهدی ضیاءچمنی
اجرای موسیقی: احسان نگهبان
مدیر صحنه: مصطفی محمدزاده . مهدی سجادیان
امور رسانه: سمیرا حسینی نژاد
کاری از گروه تئاتر شمایل
سرپرست گروه: سید حجت طباطبایی
مکان: مشهد _ بین سناباد 45 و 47 _ جنب مهد کودک خضراء _ کارگاه تئاتر شمایل
زمان:30/ 3 / 92 لغایت 18/ 4 / 92
ساعت: 21
(هر شب)
بهاء بلیط: 7000 تومان
تلفن رزرو بلیط: 09397290120

تا روز 10 ام ماه رمضون هست اگه اشتباه نکنم :) ارزش رفتنو واقعا داره ب نظرم :)

سلام
ممنونم بابت اطلاعات خیلی خیلی لطف کردین
موفق باشی همشهری :دیــــــــــــــ

فرید جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

نه آخه 10 روز تمدید شد همشهری :)))

خدایا شکرت
روحانی مچکریم
ممنون همشهری دل یک عدد بچه مردمو شاد کردی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد